کد خبر : 1735824 | 17 بهمن 1399 ساعت 18:05 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: موهایم یکی یکی سفید می شوند

سرمربی پیکان، عقیده دارد که بازی دادن به جوانان تاوان دارد.

تارتار: موهایم یکی یکی سفید می شوند

به گزارش ورزش سه؛ تیم پیکان در عرض 60 ثانیه بازی دو بر صفر برده را با تساوی دو دو عوض کرد و بازی این تیم با ماشین سازی در پایان نود دقیقه با همین امتیاز به پایان رسید. صحبت های مهدی تارتار، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از پایان بازی را بخوانید:

 

خدا به مادر علی صبر بدهد

با توجه به اینکه در چند هفته ای بود در کنفرانس ها شرکت نمی کردم از این فرصت استفاده کرده و درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند را تسلیت عرض می کنم. امیدوارم خدا به خانواده این عزیزان مخصوصا مادر علی صبر بدهد.

 

تساوی به درد هیچکداممان نمی خورد

هر دو تیم برای برد وارد زمین شدند چرا که تساوی به درد هیچکدام نمی خورد. هر دو تیم در شروع بازی همدیگر را از جلو خوب پرس کرده و دونده و جنگنده ظاهر شدند؛ بازی زیبایی در نیمه اول شاهد بودیم که ماحصل آن چهار گل بود؛ ما می توانستیم در این نیمه گل های بیشتری هم بزنیم. در ضربات ایستگاهی و شروع مجددها موقعیت های خوبی داشتیم که کم دقت ظاهر شدیم. در نیمه دوم تقریبا بازی پایاپایی دیدیم اما در بعضی از دقایق برتری محسوسی نسبت به حریف داشتیم.

 

1569661

 

باید از اشتباهاتمان درس بگیریم

اخراج بازیکن جوانمان، تاوان جوان بودن بازیکنان مان بود. او تا زمانی که در زمین بود، یکی از بهترین بازیکنان مان بود اما با اخراجش، تیم صدمه خورد. در اواخر بازی شاهد رقابت متعادلی بودیم و هر دو تیم می توانستند برنده باشند. به هر حال این بازی تمام شد و باید از آن درس بگیریم که هم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم و هم قدر گل های زده مان را بدانیم که دچار این مشکل نشویم.

 

داور اشتباه تاثیر گذار نداشت
در یکی دو صحنه قضاوت داور در نیمه اول شک برانگیز بود؛ البته من از صحنه دور بودم. اگر صحنه پنالتی درست قضاوت شده باشد، صحنه تاثیرگذاری را در قضاوت داوران نداشتیم.

 

بازی دادن به جوانان تاوان دارد

ما غفلت کردیم و این به جوان بودنمان بر می گردد. روی هر دو گل به خصوص گل دوم، توپ در اختیارمان بود و روی اشتباه یکی از بازیکنان جوانمان که نمی خواهم اسمش را ببریم حریف صاحب توپ شد و دروازه مان باز شد. به هر حال بازی دادن به جوانان تاوان دارد و فقط موهای ما را یکی یکی سفید می کنند. باشگاه باید در نیم فصل دوم تیم را تقویت کند، با این شرایط مقابله با تیم هایی که کاملا تجهیز شدند کار بسیار سختی است. باید تیم تقویت شود تا بتوانیم راه مان را ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها