کد خبر : 1735826 | 17 بهمن 1399 ساعت 18:11 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

آقای صادقی این رفتار در شان شما نیست

عبداللهی: فوتبال ایران باید به آلومینیوم احترام بگذارد

مربی آلومینیوم اراک بعد از تساوی لحظه آخری مقابل سایپا، ضمن اشاره به عملکرد شاگردانش، به انتقاد از رفتار نیمکت حریف پرداخت.

عبداللهی: فوتبال ایران باید به آلومینیوم احترام بگذارد

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی مربی آلومینیوم اراک درباره تساوی لحظه پایانی تیمش مقابل سایپا گفت: همانطور که فکر می کردیم حریف یک بازی فیزیکی در میانه زمین را دنبال می کرد و برای استفاده از ضربات ایستگاهی برنامه دارد. از اول هفته روی این مساله کار کردیم و می دانستیم یک بازی سخت خواهیم داشت. بیشتر بازیکنان سایپا دو سالی است که کنار هم هستند و تفکر کادرفنی حریف نیز این است که بازی فیزیکی را دنبال کنند و در ضدحملات گل بزنند. مثل کاری که پیش از این انجام داده بودند و یقه تیم‌های بزرگ را گرفته بودند.

 

وی ادامه داد: در کنترل ضدحمله موفق بودیم، روی ایستگاهی یک لحظه غفلت کردیم اما به خاطر روح و روانی که بازیکنان دارند خیلی زود به بازی برگشتیم و توانستیم مساوی کنیم. فراتر از چیزی که تصور می کردیم نبودند اما موقعیت های خوبی در نیمه دوم داشتیم. طبق چیزی که آقای خطیبی گفته بودیم و برنامه ریزی که روی نقاط ضعف حریف کار کردیم بودیم به راحتی می توانستیم سه گل بزنیم اما به نظرم فشار روی بازیکنان ما زیاد بود و استرس این اجازه را نداد وگرنه دستیابی به این هدف دور از انتظار نبود. به نظرم گل اسماعیل شریفات هم درست بود و خطایی نشد ولی باید فیلم بازی را ببینیم. جابر انصاری، مجیدی، میثم آقایی هم دو موقعیت خوب داشت و اگر گل می زدند شرایط فرق می کردند. با این حال خدا را شکر و بچه های ما خیلی همدل بودند و از همه آنها تشکر می کنیم.

 

عبداللهی در واکنش به اینکه ابراهیم صادقی مدعی شده نیمکت حریف روی تصمیمات داوری اعتراض زیادی داشت گفت: برای آقای صادقی و نظرشان احترام زیادی قائلم و نظرشان را گفته. در مورد کادرفنی سایپا اصلا نمی خواهم صحبت و ورود کنم اما فقط می خواهم بگویم که به هیچ عنوان فکر نمی کردم با این نیمکت مواجه باشم. ابراهیم صادقی مرد اخلاق فوتبال ایران بوده و همه ایشان را به وفاداری می شناسند. آقای پیروز قربانی هم که قابل احترام بودند و هستند. اصلا فکر نمی کردم چنین نیمکتی بخواهد به نیمکت ما حرفی بزند. حرف‌هایی که دور از جامعه ورزش است و اصلا دور از شان چنین چهره‌هایی است. نیمکت آنها خیلی شلوغ می کرد. در یک صحنه آقای خطیبی با بازیکن خودمان صحبت می کرد اما آقای ابراهیم صادقی بگو و مگو کردند و بعد از آن هم نیمکت حریف شروع کردند.

 

وی ادامه داد: این مساله فقط مربوط به این بازی نبود و شاید بخواهند داور را تحت تاثیر قرار دهند. من درک می کنم که شرایط جدولی سایپا به شکلی است که بخواهند این رفتار را کنند اما اینکه بخواهند به سرمربی تیم حریف توهین کنند یا داور را تحت فشار بگذارند درک نمی کنند. اینکه چرا به نیمکت حریف بی احترامی کنند را درک نمی کنم. امیدوارم سازمان لیگ به این مسائل ورود کند. نمی گویم نیمکت ما اعتراض نمی کند اما آقای خطیبی گفته‌اند که به هیچ عنوان به نیمکت حریفان کار نداشته باشید. به هیچ عنوان به سرمربی حریف بی ادبی نکنید اما من این را در بازی امروز ندیدم. برای نیمکت سایپا که سابقه و با رفتار مناسب میشناختیم این رفتار اصلا خوب نبود. به هرحال وقتی آنها بی احترامی می کنند به طور طبیعی با پاسخ همراه می شوند اما این مساله در کل خوب نیست. از سازمان لیگ می خواهم که همانطور که شان داوری را در نظر می گیرید، درباره این مساله هم ورود کنند و شان مربیان و نیمکت هم حفظ شود.


عبداللهی درباره اینکه بعد از نتایج اخیر آلومینیوم اکنون توقعات از این تیم بالا رفته و چه آینده‌ای می توان برای آنها متصور شد گفت: تیم آلومینیوم اراک برای سال اولی که وارد لیگ برتر شده، همین الان باید به احترام آنها بلند شود و کف بزند. من هم از نظر فنی، روحی روانی و ساختاری حرف میزنم. تیم آلومینیوم الان فراتر از ساختاری که دارد ایستاده. مردم اراک باید بدانند این بازیکنان قهرمانان استان مرکزی هستند. اگر بتوانیم این تیم را همین جای جدول که اکنون ایستاده حفظ کنیم کار خوب و فوق العاده‌ای بوده است. شما ببینید همین الان تیم‌هایی که بیشتر از ما امکانات داشتند و خرج کرده‌اند و فراتر از ما بازیکن و سابقه دارند پایین تیم ما هستند و یک بازی تا نیم فصل مانده است. جایگاهی که الان داریم زحمت زیادی برای آن کشیده شده است. توقع نباید بالاتر برود و همینطور استرس روی تیم ماست. 6-7 بازیکن ما تازه به لیگ آمده و باید توقعات را کاهش داد تا استرس از آنها دور شود. شما ببینید بازیکن ما در هجده قدم وقتی می تواند با بغل پا گل بزند اما با نوک پا آن را به اوت می زند نشان دهنده استرس و بی تجربگی آنهاست. این بازیکنان اما قهرمانان باشگاه آلومینیوم هستند و اگر در تیم های دیگر بودند با احترام ویژه مواجه می شدند چرا که با جان مایه می گذارند.

 

عبداللهی در پایان گفت: ما از مردم اراک ممنون هستیم که با استقبال و بدرقه و حمایت خودشان به ما انگیزه می‌دهند. این مسائل باعث می‌شود تا انگیزه بیشتری داشته باشیم. آلومینیوم اما در اولین فصل به دنبال حفظ جایگاه خود در لیگ برتر خواهد بود و اگر هر چه از رتبه خودمان بالاتر برویم به خاطر این است که تلاش کنیم تا فوتبال ایران به ما احترام بیشتری بگذارد و ما الان پدیده فوتبال ایران هستیم و فوتبال ایران باید به آلومینیوم اراک احترام بگذارد.

دیدگاه‌ها