کد خبر : 1735833 | 17 بهمن 1399 ساعت 18:31 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

شادی آقا پیروز هدر رفت (عکس)

شادی پیروز قربانی همچون سایر هم تیمی هایش در آخرین ثانیه های بازی به باد رفت!

به گزارش "ورزش سه"، سایپا که پیش از یک پیروزی مقابل استقلال و شکست برابر گل گهر راهی اراک شده بود تا مقابل آلومینیوم شگفتی ساز قرار بگیرد، در آخرین ثانیه های بازی یک پیروزی شیرین خارج از خانه را از دست داد.


در این دیدار که وقت های تلف شده زیادی داشت، تلاش دو تیم در طول 94 دقیقه، تساوی بدون گل بود اما به یکباره این بازی زیبا، وقت های اضافی دیوانه کننده ای را گذراند و دو تیم موفق شدند در این اوقات، دروازه همدیگر را باز کنند.


ابتدا این سایپا بود که در دقیقه 95 موفق شد دروازه میزبان را باز کند. در این لحظه سایپایی ها صاحب یک ضربه کاشته شدند که ارسال خوب ماهینی به روی دروازه با ضربه سر مهرداد حیدری همراه شد و او موفق شد قفل دروازه ها را بشکند و حسین پورحمیدی را مغلوب خود کرد.

 

1569673


پس از این گل، نیمکت سایپا نیز همچون بازیکنان داخل زمین سر از پا نمی شناختند که یکی از این افراد پیروز قربانی مربی سایپا بود. قربانی که هفته های اخیر به دلیل صحبت هایش خبرساز شده بود، پس از این گل دیوانه وار به هوا می پرید و از اینکه تیمش در ثانیه های پایانی یک پیروزی شیرین را به دست آورده است، شادمان بود.


اما لحظاتی بعد، فوتبال آن روی خودش را به سایپایی ها نشان داد و آلومینیوم که صاحب یک ضربه ایستگاهی شده بود توسط میثم مجیدی با یک ضربه دیدنی دروازه محمدحسین اکبرمنادی را در دقیقه 98 باز کرد تا شادی پیروز قربانی و سایر سایپایی ها تنها چند دقیقه دوام داشته باشد و آنها پیروز شیرین لحظات آخری را با شلیک نهایی مجیدی و نتیجه تساوی عوض کنند.

 

1569674

دیدگاه‌ها