کد خبر : 1735873 | 17 بهمن 1399 ساعت 20:17 | 37.2K بازدید | 1 دیدگاه

طالب بعد از سالها دفاع چپ بازی کرد

پیروانی و اعتراض به سه خارجی فولاد

مربی تیم صنعت نفت آبادان با انتقاد از برخی قوانین، عقیده دارد که قانون عدم جذب بازیکن خارجی باعث شده تا شاهد جنگی نابرابر در لیگ برتر باشیم.

پیروانی  و اعتراض به سه خارجی فولاد

به گزارش ورزش سه؛ تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به تساوی یک بر یک رضایت دادند. صحبت های امیرحسین پیروانی، مربی تیم صنعت نفت بعد از این بازی را بخوانید:

 

بچه هایمان با تمام وجود بازی کردند

 

ابتدا درگذشت علی انصاریان، بازیکن ارزنده و چهره شناخته شده ورزش و هنر کشور را تسلیت می گویم. و از همه می خواهم که برای برگشت سلامتی به دنیا و رهایی کشورمان از ویروس کرونا دعا کنند. به هر دو تیم خدا قوت می گویم که تا لحظه آخر جنگیدند. بچه هایمان با تمام وجود بازی کردند و هر چه داشتند در زمین گذاشتند. البته اگر در نیمه اول از موقعیت هایمان استفاده می کردیم، شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد.

 

از طالب تشکر ویژه دارم

 

تیم ما تیمی جوان و از لحاظ مهره، محدود است.  به خاطر مصدومیت و محرومیت بازیکنان مان در هفته اخیر، یک سری جابجایی ها داشتیم که از طالب ریکانی تشکر ویژه ای دارم بخاطر اینکه امروز بعد از سال ها با توجه به نیاز تیم در دفاع چپ بازی کرد و به همراه سایر بازیکنان عملکرد بسیار شایسته ای داشت.

 

در یک جنگ نابرابر قرار داریم

 

برخی از تیم ها در فوتبال کشورمان برخورداری هایی دارند که اجتناب ناپذیر است. گلایه ای از بابت برخورداری تیم ها از لحاظ مهره ای و اقتصادی ندارم. گلایه من از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است که بر اساس تصمیمات شان، چند تیم می توانند از سه بازیکن خارجی استفاده کنند و تیم های دیگر نمی توانند از بازیکن خارجی بهره ببرند. می توانستند سال قبل فی البداهه اعلام نکنند که تیم ها نمی توانند از بازیکن خارجی استفاده کنند. تیم ما بازیکن خارجی ندارد و این یک جنگ نابرابر است.

 

فوتبال ایران، فوتبالی احساسی است

 

فوتبال ایران و فوتبالیست های ایرانی، فوتبال و فوتبالیست های احساسی هستند و در بازی های حساس، تا حدودی شاهد غلبه احساس بر منطق هستیم. سوال من این است که چرا در این بازی حساس از داور باتجربه ای استفاده نشد که چنین مشکلاتی به وجود نیاید؟ گل اول ما را با چه استدلالی آفساید اعلام کردند؟ این توپ از روی خط ارسال شده و داور آن را آفساید اعلام می کند. بعد داور وسط گل را قبول و جریان بازی تغییر کرد! مطمئنا فولادی ها هم به داوری معترض خواهند بود. کمیته داوران یا دپارتمان داوری فوتبال ایران برای برگزاری باکیفیت بهتر این بازی باید تمهیداتی در نظر می گرفتند. داور بازی تصمیماتی گرفت که بعد از هر گل کیفیت بازی تحت تاثیر قرار بگیرد.

 

گل نزدن تیم دلایل زیادی دارد

 

از نظر فیفا تیمی که ایجاد موقعیت می کند و توپ را از یک سوم دفاعی به میانی و سپس تهاجمی حریف وارد می کند و سپس خلق موقعیت را انجام می دهد از لحاظ تاکتیکی شرایط ایده آلی دارد. گل نزدن یک تیم به شرایط زیادی بستگی دارد؛ تجربه بازیکنان و مسائل روحی و روانی در این مورد دخیل هستند و ما همچنان روی این موضوع و مسائل تاکتیکی کار می کنیم. ما در تیم مان 5-6 بازیکن 18-19 ساله داریم که برای پخته شدن به زمان نیاز دارند. ما در 20 دقیقه پایانی ناخواسته به عقب رفتیم.

 

با توجه به شرایط، برخی تصمیمات را گرفتیم

 

در این دیدار با یک بدشانسی بزرگ مواجه بودیم. دفاع چپ ما چهار کارته بود، دو دفاع چپ دیگرمان به نام های خلیلی و اعظمی مصدوم شدند و به اجبار از ریکانی در این پست استفاده کردیم. اگر طالب را در پشت مهاجمان استفاده می کردیم بی شک با کیفیت بهتری می توانستیم بازی کنیم ولی به هر جال با توجه به نیازهایمان تصمیماتی را اتخاذ کردیم.

 

جذب بازیکن را گذاشته ایم برای شروع نقل و انتقالات

 

بازیکنانی را مدنظر داریم اما جذب بازیکنان را گذاشته ایم برای نیم فصل و هر موقع که قانون اجازه نقل و انتقال بازیکن را بدهد. البته تیم هایی هستند که از حالا تماس هایشان با بازیکنان مورد نظر را شروع کرده اند.

دیدگاه‌ها