کد خبر : 1735879 | 17 بهمن 1399 ساعت 20:27 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

اصلا برایشان هیچ اهمیتی نداریم

مطهری: نمی‌دانم آقای مددی چه می‌کند

مهاجم استقلال هم به جمع منتقدان شیوه مدیریت این باشگاه پرداخت و از عملکرد مددی ابراز گلایه داشت.

مطهری: نمی‌دانم آقای مددی چه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که با برتری مقابل نساجی استقلال بار دیگر به صدر جدول بازگشت اما در پایان بازی میسکدزون استادیوم آزادی به محلی برای انتقاد از مدیریت باشگاه تبدیل شد. عدم حضور مدیریت در جلسه با بازیکنان، نحوه سرویس اسکان و هتل و همچنین غذای درون اردو و پرداختی مطالبات و چمن محل تمرین، کلید واژه انتقادات نسبت به مدیریت باشگاه بود که مطهری هم درباره آن به صحبت پرداخت.

 

ارسلان مطهری در گفتگو با خبرنگاران درباره مشکلات تیم گفت: خدا را شکر که برنده بازی شدیم. نساجی تیم خوبی است اما برابر ما یک بازی بسته را به نمایش گذاشتند که گل زدن سخت شده بود. اما خوشبختانه به گل رسیدیم و سه امتیاز را گرفتیم و امیدوارم این شرایط تداوم داشته باشد.

 

وی با اشاره به مشکلات تیم گفت: شرایط که افتضاح است و نمی دانم که آقای مددی چه می کند ولی فکر می کنم می توانند بیایند و بگویند مشکل چیست. می گویند فلانی اینقدر کمک کرده و فلانی اینقدر. ما هیچی ندیدیم. ما به هتل رفتیم و می گویند غذا را پرسی کرده‌اند و پرسی به ما دادند. حرف زدن درباره این مسائل خیلی بچه گانه و مدرسه ای است. اما اینقدر فشار به ما می آید فکر می کنم وقتی مدیرعامل استقلال بزرگ باید در رختکن به ما خسته نباشید بگوید. اصلا برای ما مهم نیست کجا هستند و چه می شود.

 

ارسلان مطهری در واکنش به اینکه آیا این صحبت ها برایش دردسرساز نخواهد شد گفت: دچار مشکل شویم؟ مشکل؟ آدم ها باید جریمه شوند و مشکلی ندارم. من و هم تیمی هایم و کادرفنی ناراحت هستیم از این شرایط و باید اینجا بگویم. گفتیم درون خانوادگی حل کنیم اما مثل اینکه متوجه نمی شوند. استقلال الان صدر جدول است و اگر بخواهیم کمکی کنیم الان وقتش است نه اینکه فردا نتیجه نگیریم و بیایند بگویند. نمیخواهم موضوع را باز کنم و بچه های دیگر حرف زدند.

 

وی درباره درصد دریافتی اش از این باشگاه گفت: من حدود 15 درصد قراردادم را دریافت کردم. صحبت هایی هم درباره مسائل دیگر بوده که نباید آن را باز کنم و حرف بزنم چرا که قرارداد من نباید درباره آن حرف زد. من 30 درصد نگرفتم و قرارداد یک موضوع سکرت است.

دیدگاه‌ها