کد خبر : 1735885 | 17 بهمن 1399 ساعت 20:51 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری: شباهتی به تیم های سقوط کننده نداریم

سرمربی ماشین سازی معتقد است که تیمش فوتبال باکیفیتی ارائه می دهد و شباهتی به تیم های سقوط کننده ندارد.

اخباری: شباهتی به تیم های سقوط کننده نداریم

سعید اخباری سرمربی تیم ماشین سازی پس از تساوی دو بر دوی تیمش مقابل پیکان در نشست خبری بازی حضور یافت. صحبت او را در ادامه بخوانید:

 

سریع‌ترین کامبک تاریخ را زدیم

 

قبل از بازی می دانستیم که پیکان با چه تاکتیکی در زمین حضور خواهد یافت ولی خیلی زود غافلگیر شدیم و در حالی که می دانستیم آنها از اوت دستی قرار است چه کاری انجام دهند، به مشکل خوردیم. با این وجود سریع ترین بازگشت به بازی را داشتیم و در یک دقیقه دو گل زدیم. در ادامه تلاش زیادی کردیم اما نتوانستیم تعدا گل هایمان را بیشتر کنیم.

 

این یک امتیاز خیلی به درد ما نمی خورد

 

این یک امتیاز خیلی به درد ما نمی خورد و ما تا نیم فصل یک بازی دیگر داریم و باید خودمان را برای دیدار آماده کنیم. در برخی از پست ها تیم مان تعادل کافی ندارد و نیاز به تقویت در نیم فصل داریم.

 

شباهتی به تیم های سقوط کرده نداریم

 

تیم ما فوتبال باکیفیتی ارائه می کند و شباهتی به تیم های سقوط کننده از نظر بازی ندارد. بچه به یک سه امتیاز نیاز دارند و این به زودی اتفاق خواهد افتاد. با این کیفیت مستحق حضور در لیگ برتر هستیم و در نیم فصل دوم هم با یارگیری های لازم تیم مان را تقویت خواهیم کرد.

 

به داور تبریک می گویم

 

داور بازی امروز داور جوانی بود اما به او تبریک می گویم که بدون توجه و تحت تاثیر قرار گرفتن نسبت به حرف های بیرون از زمین، قضاوت خوبی انجام داد.

دیدگاه‌ها