کد خبر : 1735919 | 18 بهمن 1399 ساعت 01:18 | 18.3K بازدید | 2 دیدگاه

فیورنتینا 0-2 اینتر: صدرنشینی در آرتمیو فرانکی

اینتر با پیروزی 2-0 در خانه فیورنتینا، به صدر جدول سری آ صعود کرد.

فیورنتینا 0-2 اینتر: صدرنشینی در آرتمیو فرانکی

به گزارش "ورزش سه"، اینتری ها در شبی که باز هم آنتونیو کونته را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشتند، موفق شدند با گل های نیکولو بارلا و ایوان پریشیچ، در خانه فیورنتینا به پیروزی برسند.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 6، روی پاس اشرف حکیمی، بارلا صاحب موقعیت شد اما دراگوفسکی با یک واکنش خوب، مانع از گلزنی هافبک جوان اینتر شد.

برتری اینتری ها ادامه داشت اما در دقیقه 12 این تیم میزبان بود که می توانست به گل اول بازی برسد اما ضربه والنتین آیسریک از کنار دروازه هاندانوویچ به بیرون رفت.

در ادامه باز هم این اینتری ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند تا اینکه در دقیقه 31 به گل رسیدند. روی پاس عرضی الکسیس سانچس بود که بارلا پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت دیدنی دروازه حریف را باز کرد.

 

1569764

 

برتری بایرن بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد اما در دقیقه 37 فیورنتینا تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما هاندانوویچ بعد از اینکه با اثر روی توپ باعث شد ضربه بوناونتورا به تیر برخورد کند، ضربه بیراگی را هم دفع کرد تا دروازه اینتر بسته بماند.

حملات فیورنتینا در دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت و در دقیقه 43، روی پاس بورخا والرو، این آیسریک بود که صاحب موقعیت شد اما لوکاکو با حضور به موقع، ضربه او را بلوکه کرد.

در ثانیه های پایانی این نیمه، روی یک ضدحمله، الکسیس سانچس با یک ارسال خوب، برای لوکاکو موقعیت سازی کرد اما ضربه سر این مهاجم بلژیکی از بالای دروازه به بیرون رفت و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و این اینتر بود که در دقیقه 52 به گل دوم رسید.  روی پاس در عمق الکسیس سانچس بود که اشرف حکیمی درون محوطه جریمه فیورنتینا صاحب توپ شد و پاس در عرض او را پریشیچ به راحتی تبدیل به گل کرد.

 

1569765

 

چهار دقیقه بعد اینتر به گل سوم رسید. روی یک توپ برگشتی بود که لوکاکو دروازه فیورنتینا را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

برتری اینتر ادامه پیدا کرد و در دقیقه 64، روی پاس اشرف حکیمی، لوکاکو صاحب موقعیت شد اما ضربه او به شکل خطرناکی به بیرون رفت. فشار حملات اینتر ادامه پیدا کرد و در دقایق 66 و 67، اما واکنش های خوب دراگوفسکی مانع از گلزنی پریشیچ و گالیاردینی شد.

در دققه 68 هم باستونی صاحب یک موقعیت عالی شد اما در حالی که دراگوفسکی در خروج اشتباه کرده بود، ضربه سر مدافع پیش تاخته اینتر به بیرون رفت.

در دقایق پایانی هم حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و هر یک موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با پیروزی 2-0 اینتر به پایان رسید.

دیدگاه‌ها