کد خبر : 1735945 | 18 بهمن 1399 ساعت 10:59 | 43.9K بازدید | 8 دیدگاه

دو رفیق کهگیلویه ای، عامل صدرنشینی استقلال (عکس)

رشید مظاهری و بابک مرادی در دیدار روز گذشته مقابل نساجی در پست های خود موفق ظاهر شدند تا استقلال به 3 امتیاز بازی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، جدال استقلال و نساجی بر خلاف انتظارات، برای شاگردان فکری سخت پیش رفت ولی در نهایت آنها موفق شدند به لطف شوت پشت محوطه جریمه فرشید اسماعیلی، از این دیدار برنده از زمین خارج شوند تا همچنان صدر جدول فوتبال ایران، آبی باشد.


در این دیدار بابک مرادی بازیکن اهل یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد که در دیدار هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و ظرف چند دقیقه از زمان حضورش در میدان، یک پاس گل به وریا غفوری داد، در دیدار دیشب نیز پایه گذار تک گل تیمش بود.


مرادی که ابتدای فصل را به دلیل محرومیتی که بعدا بخشیده شد، از دست داد و نتوانست خودش را در ترکیب تیمش نشان دهد اما این بازیکن از دقایق اندکی که به کار گرفته می شد، نهایت بهره را برد و خودش را به کادرفنی تیمش ثابت کرد.

 


رشید مظاهری نیز که اهل گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد است که زبان آن منطقه نیز لری است، موفق شد ششمین کلین شیت خود را در بازی یازدهمش به ثبت برساند. البته مظاهری دیروز نسبت به بازی های گذشته استقلال آنچنان به زحمت نیفتاد و روز کم کاری را گذراند ولی با این وجود موفق به ثبت کلین شیت شد.


این دو بازیکن استقلال که از لرهای این تیم محسوب می شوند، در پایان این دیدار یکدیگر را در آغوش گرفته و پیروزی سخت مقابل نساجی را جشن گرفتند. دو بازیکنی که این روزها تأثیر بسزایی در صدرنشینی آبی پوشان دارند.


البته مظاهری و مرادی علاوه بر همزبان بودن، رفاقت بسیار نزدیکی نیز با همدیگر دارند و از دوستان صمیمی هم محسوب می شوند که رابطه صمیمانه این دو در میان استقلالی ها نیز معروف است.

 

دیدگاه‌ها