کد خبر : 1735954 | 18 بهمن 1399 ساعت 11:31 | 13.4K بازدید | 4 دیدگاه

حسین خطیر؛ فقط چند سانتی متر کم آورد

دروازه بان جوان نساجی در بازی با استقلال می توانست روز خاطره انگیزی را پشت سر بگذارد اما روی ضربه فرشید اسماعیلی یک کم کم آورد ودر نهایت تسلیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از گل فرشید اسماعیلی هم حسین خطیر و هم، هم تیمی هایش پر تلاش در میدان ظاهر شدند و بیشتر حملات استقلال را خنثی کردند اما از دست دادن تمرکز در دقایق پایانی موجب شد تا فرشید اسماعیلی با فرصت طلبی و شوتی بدون نقص دروازه نساجی و حسین خطیر را باز کند و موجب ادامه حضور استقلال در صدر جدول شود. 

 

حسین خطیر که با توجه به نمایش های نیما میرزازاد و مهرداد طهماسبی در بازی با استقلال شانس بازی در ترکیب نساجی را پیدا کرد حالا باید قدر این فرصت را بداند و بیشتر تمرین کند تا در بازی های بزرگ موفق به سیو توپ های سخت همانند ضربه فرشید اسماعیلی شود. در این صورت است که موقعیتی بهتر از نیما میرزازاد و مهرداد طهماسبی در درون دروازه نساجی پیدا خواهد کرد. 

 

او هم چنین باید قدردان این تصمیم مجید جلالی باشد. او در حالی در بازی با استقلال فرصت حضور در میدان را پیدا کرد که پیش از این به عنوان دروازه بان سوم تیم بشمار می رفته و تنها در بازی های دوستانه در ترکیب نساجی قرار می گرفت. بدون شک او با وجود جوانی برای بازی در ترکیب نساجی سخت های زیادی کشید و موقعیتی که امروز به دست آمد بعد از مشقت های فراوان بوده؛ حفظ این موقعیت بستگی به تلاش های این دروازه بان جوان در آینده دارد.

 

1569832

دیدگاه‌ها