کد خبر : 1735962 | 18 بهمن 1399 ساعت 11:57 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

امکانات ما با گل گهر قابل قیاس نیست

نائیج پور: نفت را به حال خود رها نکنید

مدافع نفت مسجدسلیمان از مسئولان تقاضا دارد به داد این تیم برسند تا مسائل غیرفنی مانع پیشرفت آن ها و راهی که پیش گرفته اند نشود.

نائیج پور: نفت را به حال خود رها نکنید

به گزارش ورزش سه، نفت مسجدسلیمان  با ارائه یک بازی منطقی دست خالی سیرجان را ترک نکرد مصطفی نائیج پور درمور این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود. گل گهر که نیازی به تعریف ندارد و بودجه این تیم با ما قابل قیاس نیست. در نیمه اول بازی کلا دست ما بود، در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم حریف به ما فشار آورد و طبیعی بود زیرا در خانه خودشان بازی می کردند ولی بعد دوباره بازی متعادل و در نهایت با نتیجه صفر_ صفر تمام شد. به هرحال نتیجه بدی برای ما نبود ، ما بیشترین تمرکز و کمترین اشتباه را داشتیم .

 

ا از مسئولین تقاضا دارد هوای این تیم را داشته باشند تا بتوانند همچنان نتایج خوبی بگیرند ادامه داد: از مسئولین محترم می خواهم تیم را رها نکنند. طبق قولی که به آقا مجتبی و به همدیگر دادیم این بود که به هیچ چیزی توجه نکنیم و جلو برویم ولی گاهی اوقات مشکلات خارج از تحمل ما می شود و به نظر من امکانات ما در حد یک تیم لیگ برتری نیست. مدیریت باشگاه که به کل عوض شده است اما در کل به  قول‌هایی که داده شده عمل نشده و  حیف است که این روند خوب ما قطع شود. تنها چیزی که می تواند جلوی ما را بگیرد این است که مسائل روحی روانی ما را به هم بریزد.

 

وی در همین باره  اضافه کرد: واقعا مردم مسجدسلیمان جوری عاشق این تیم هستند که ما تمام توانمان را در زمین می گذاریم تا شرمنده نشویم اما وقتی ابتدایی‌ترین امکانات مثل زمین تمرین با کیفیت هم نداریم قطعاً روی روند ما در دراز مدت  تاثیر خواهد گذاشت. تمام تلاشمان را می‌کنیم که به نتایج خوبمان تداوم ببخشیم و کار را به خوبی پیش ببریم اما این موضوع نیازمند این است که مسئولین نیز هوای ما را داشته باشند.

 

مدافع جوان  نفت مسجدسلیمان که در بازی‌هایی که به میدان رفته عملکرد خوبی از خود نشان داده در پاسخ به این سوال که چرا در یکی دو  بازی قبل  در ترکیب ثابت قرار نداشت نظرش را اینگونه بیان کرد: نظر کادر فنی و یک تغییر سیستم در کار بوده است. مهم این است که هر کسی بازی می‌کند تیم نتیجه بگیرد و من هم به عنوان یک بازیکن به نظر آقای حسینی و کادر فنی احترام می گذارم.

نائیج پور در پایان در مورد دیدار پیش رو با آلومینیوم اراک افزود: آلومینیوم از بازی های قبلی دو برد‌ مقابل تیم های مدعی  و یک تساوی کسب کرده و تیم دونده ای  است. آنها سازمان دفاعی بسیار خوبی دارند و در ضد حمله ها نیز قوی عمل می کنند ولی ما هم ثابت کردیم بازی در خانه ما برای حریفان دشوار است. با توجه به این که آخرین بازی نیم فصل است تمام توانمان را می گذاریم که ببریم.

دیدگاه‌ها