کد خبر : 1735974 | 18 بهمن 1399 ساعت 12:55 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی کردن با تیم‌هایی که در شرایط بحرانی هستند، سخت است؛ 

بشاگردی: گل‌گهر با قلعه‌نویی به راحتی ارتقا می‌یابد

مهرداد بشاگردی در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان نیز گل نخورد تا در دومین حضور ثابت، دومین کلین شیت را ثبت کرده باشد.

بشاگردی: گل‌گهر با قلعه‌نویی به راحتی ارتقا می‌یابد 

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بشاگردی که در دیدار برابر سایپا جایگزین علیرضا  حقیقی به عنوان دروازه بان اصلی تیمش شد، در دیدار برابر نفت نفت مسجد سلیمان نیز نفر اول در چارچوب دروازه بود و توانست دروازه اش را بسته نگه دارد. او در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد تساوی گل گهر مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی تقریبا پایاپای بود. در نیمه اول حریف خوب بازی کرد و در نیمه دوم نیز ما خوب بودیم و چند موقعیت خلق کردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد و ما در زمین خودمان به یک امتیاز رضایت دادیم.


بشاگردی در مورد دو کلین شیت خود ادامه داد: هر اتفاقی که برای تیم می افتد یک کار تیمی است چه کسانی که درون زمین هستند چه آن هایی که نیستند. کلین شیت من هم به زحمات همه بچه ها بر می گردد. 
دروازه بان گل گهر در مورد دیدار پیش رو برابر نساجی گفت: همیشه بازی کردن با تیم‌هایی که شرایط بحرانی دارند سخت تر است؛ زیرا آنها تمام توانشان را می گذارند تا بیشتر از این امتیاز ازدست ندهند. اما ما تمام سعی مان را می کنیم که آخرین بازی نیم فصل را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا با روحیه بالا به استقبال نیم فصل دوم برویم. 


بشاگردی در پایان درباره اینکه خیلی از کارشناسان می گویند گل گهر با هزینه های کلانی که کرده باید در رده های بالاتر جدول باشد افزود: ما روند خوبی را پیش گرفته بودیم ولی در یک سری از مواقع دچار بدشانسی شدیم و در حال حاضر هم جایگاه بدی نداریم. برای مثال ما با تیم سوم جدول تنها 4 امتیاز اختلاف داریم و از آنجا که اختلاف تیمها به یکدیگر نزدیک است ما با یک برد و با درایت آقای قلعه نویی و کادرش به راحتی می توانیم رتبه خودمان را ارتقاء دهیم.

دیدگاه‌ها