کد خبر : 1735978 | 18 بهمن 1399 ساعت 13:01 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

محرم؛ فرشته سفید پوش دربی اصفهان

این فصل هر بازی ای که سپاهان یک پای آن بوده تبدیل به بازی زیبا و جذابی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، نه فقط دربی اصفهان؛ می توان از بازی هفته گذشته سپاهان در خانه یاد کرد که در برابر تیم شهر خودرو با نتیجه 3-1 شکست خورد. اگر چه سپاهان در این بازی شکست خورد اما هم خود بازی زیبایی ارایه کرد و هم به حریف اجازه بازی رو به جلو داد. این برای چندمین بار در فصل جاری بود که بازی سپاهان پر گل از آب در می آمد. اینها بدون شک به خاطر تفکرات تهاجمی محرم نوید کیا است و البته آرامشی که در کنار زمین به تیم اعطا می کند. 

 

رنگ پیراهن او سفید و نشان از آرامش است؛ به جایش لازم باشد به ضعف های تیمش هم اشاره می کند. نمونه اش هفته گذشته که گفته بود برای سپاهان خوب نیست در 13 بازی 17 گل بخورد. 

 

1569878

 

در دربی اصفهان تصمیمات محرم کمک زیادی به سپاهان کرد تا برنده بازی باشد. به واقع او فرشته نجات تیمش در دربی اصفهان بود. با حضور محمد رضا خلعتبری در زمین سپاهان به گل دوم رسید  و وقتی یاسین سلمانی جوان به میدان آمد سپاهان گل سوم را هم زد. بدون شک تصمیمات این چنین به خاطر آرامشی است که محرم در کنار زمین دارد و البته مشورت هایی که با کمک هایش انجام می دهد. 

 

سپاهان این فصل یک حسن بزرگ دارد؛ اینکه هیچ وقت بهم نمی ریزد. حتی در بازی هایی که نتیجه را عقب می افتد و شکست می خورد. این تیم با 23 گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ برتر بشمار می رود و با این ذهنیت می تواند به موفقیت های متعددی دست پیدا کند. اما همان طور که محرم گفته باید در دفاع هم با توان بالا بازی کند.

 

1569877

دیدگاه‌ها