کد خبر : 1735997 | 18 بهمن 1399 ساعت 14:37 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

گل زیبایی که در دربی اصفهان گم شد

حسین شنانی بازیکن 27 ساله ذوب آهن، یکی از زیباترین گل های لیگ بیستم را وارد دروازه سپاهان کرد.

گل زیبایی که در دربی اصفهان گم شد

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در روزی که فراتر از حد و اندازه یک تیم رده چهاردهمی بازی کرد، در شهرآورد حساس اصفهان با نتیجه سه بر یک مغلوب سپاهان شد و شاید کسانی که این دیدار را کامل نظاره کرده باشند، با این نظر موافق باشند که ذوبی ها بازی شایسته ای را از خود به نمایش گذاشتند.


در این دیدار شاگردان رحمان رضایی خیلی زود غافلگیر شدند و در همان دقایق ابتدایی بازی، دروازه خود را باز شده دیدند. پاس سجاد شهباززاده به محمد محبی او را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد و او نیز با عبور از مدافع ذوب آهن و شوتی محکم، گل نخست بازی را به ثمر رساند.


با این وجود، ذوبی ها برای زدن گل تساوی به روی دروازه سپاهان هجوم آوردند و در نیمه دوم اگر درخشش پیام نیازمند نبود، آنها گل تساوی را به ثمر می رساندند اما روی یک غافلگیری و در حالیکه تمام بازیکنان ذوب آهن جلو کشیده بودند، دروازه آنها برای بار دوم باز شد.

 

1569915

 

1569918

 

1569916

 

1569917

 


دقایقی پس از این گل، یک حرکت از سمت چپ خط حمله ذوب آهن، یک فرصت را برای آنها به وجود آورد. پاس میلاد جهانی به حسین شنانی بازیکن تعویضی رحمان رضایی رسید و این بازیکن با ضربه ای استثنایی از گوشه محوطه جریمه در سمت راست خط دفاعی سپاهان به کنج دروازه نیازمند در تیر دوم، گل اول تیمش را به ثمر رساند.


این گل بسیار زیبا از شنانی که می تواند به عنوان نامزد یکی از بهترین گل های لیگ بیستم شناخته شود، امید را برای کسب نتیجه تساوی به اردوی ذوب آهن بازگرداند اما در نهایت گل سوم یاسین سلمانی که در دقیقه 87 به میدان آمده بود، تیر خلاص را بر پیکر ذوبی ها وارد کرد.


این پیروزی سپاهان باعث شد تا گل بسیار زیبای شنانی در حاشیه برد شاگردان نوید کیا در دربی قرار بگیرد. شنانی که دو فصل پیش با سپیدرود در لیگ برتر حضور داشت، برای این تیم رشتی نیز 2 بار موفق به گلزنی شد و یک پاس گل نیز داد اما این تلاش او برای حفظ سپیدرود در لیگ برتر کافی نبود.


شنانی که فصل گذشته در مس کرمان حضور داشت، در آخرین هفته های لیگ از صعود به لیگ برتر بازماند و با نظر رحمان رضایی، راهی ذوب آهن شد و روز گذشته یک گل بسیار زیبا را وارد دروازه نیازمند کرد تا این سنگربان جوان، پس از گل زیبایی که فصل گذشته از مهری بازیکن وقت نساجی دریافت کرد، حالا امسال نیز دریافت یک گل دیدنی دیگر را نیز تجربه کند.

دیدگاه‌ها