کد خبر : 1736064 | 18 بهمن 1399 ساعت 18:51 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا: اینگونه نمی توان به پیروزی رسید

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از شکست تیمش مقابل آستون ویلا ناراحت است.

میکل آرتتا: اینگونه نمی توان به پیروزی رسید


به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از شکست هفته قبل مقابل ولوز، امروز نیز در خانه آستون ویلا مغلوب شد تا بحران دوباره ای را در لیگ برتر تجربه کند. اما میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال در پایان بازی مدعی شد تیمش فرصت های خوبی ایجاد کرده و وقتی موفق به گلزنی نشوید چاره ای جز قبول شکست وجود ندارد.

 

میکل آرتتا گفت: "ما به طور کامل بر جریان بازی مسلط بودیم. ما در هر بخشی از دیدار بهتر از حریف ظاهر شده و باید در مسابقه امروز پیروز می شدیم. باید در مقابل دروازه حریفان بی رحم تر بوده و بهتر عمل کنیم و این همان نقطه ضعیفی است که در دو بازی گذشته برای ما هزینه داشته است. در لیگ برتر وقتی شما به حریفان خود گل هدیه داده و سپس در محوطه جریمه بی رحم نیستید، نمی توانید در چنین بازی هایی پیروز شوید.

 

1569982

 

من به خاطر شکست در این دیدار و البته شکل باختن تیمم بسیار ناامید شده ام. ما تیم بهتری بوده و تمام بخش های مسابقه را کنترل کردیم، اما در نهایت توپ را به آنها می دادیم. ما سه موقعیت مهم دیگر نیز به ویلا هدیه دادیم. آنها در محوطه جریمه از بهتر بودند و اینگونه برنده می شوید. ما فرصت کافی ایجاد کردیم، اما به گل نرسیدیم و اینگونه نمی توان به برتری دست یافت.

 

مصدومیت توماس پارتی؟ او در جریان بازی دچار مشکل عضلانی شد و دیگر قادر به ادامه حضور در میدان نبود، ما نیز به همین دلیل توماس پارتی را تعویض کردیم.

 

اعتراض به داور چهارم؟ ترجیح می دهم صحبت هایی که بین ما رد و بدل شد بین خودمان بماند و علاقه دارم در این مورد سکوت بکنم."

دیدگاه‌ها