کد خبر : 1736143 | 19 بهمن 1399 ساعت 09:33 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: واقعا به بازیکنانم افتخار می کنم

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون، پس از تساوی 3-3 برابر منچستریونایتد در اولدترافورد در مورد خوشحالی‌اش از این نتیجه صحبت کرد.

آنچلوتی: واقعا به بازیکنانم افتخار می کنم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی اورتون می گوید که واقعا به تیم و شاگردان خود افتخار می کند که توانستند دو بار نتیجه بازی را عوض کنند و یک تساوی باارزش را برابر منچستریونایتد کسب کنند.

 

اورتون پس از اینکه نیمه اول را 2-0 به حریف واگذار کرد، توانست تنها 7 دقیقه پس از شروع نیمه دوم، بازی را به تساوی بکشاند. پس از دریافت گل سوم از منچستریونایتد در دقیقه 70، تا آخرین لحظات بازی به نظر می رسید که 3 امتیاز در چنگ شیاطین سرخ باقی خواهد ماند اما در وقت های تلف شده و در آخرین ثانیه های بازی دومینیک کالورت لوئین توانست دروازه دخیا را بار دیگر باز کند تا اورتون با دست پر از اولدترافورد به خانه بازگردد.

 

 

1570120

 

کارلو آنچلوتی پس از بازی گفت" واقعا افتخار می کنم، روحیه تیم واقعا خوب است و این دلیلی است که باعث شد تساوی را بگیریم. وقتی 3-2 عقب بودیم نشان دادیم که نیم خواهیم ببازیم.

به نظرم بازی را خوب آغاز کردیم. در نیمه اول کمی مشکل داشتیم اما حق ما این نبود که 2-0 عقب بیافتیم. در نیمه دوم دو گل زدیم که انتظارش را نداشتند. بعد از آن بازی تحت کنترل بود و صادقانه بگویم حق ما باخت نبود.

تساوی نتیجه عادلانه ای برای ما بود. روحیه و تلاش بچه ها در نیمه دوم واقعا خیلی خیلی خوب بود.

ما نیمه اول هم سعی کردیم خوب بازی کنیم اما نمی دانم چرا کمی عقب بودیم. نیمه اول فرصت هایی روی ضد حملات داشتیم اما خوب پیش نرفتند.

این اشتباه است که فکر کنیم که تنها با توانایی و کیفیت می توانیم بازی ها را ببریم. باید روحیه خود را بالا نگه داریم."

 

با این تساوی اورتون خود را به رده ششم جدول لیگ برتر رساند و شاگردان آنچلوتی با یک بازی کمتر، تنها 3 امتیاز با تیم چهارم جدول فاصله دارند.

دیدگاه‌ها