کد خبر : 1736151 | 19 بهمن 1399 ساعت 09:40 | 21.3K بازدید | 1 دیدگاه

عصبانیت برونو فرناندز؛ نباید اینهمه گل بخوریم

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، که از تساوی برابر اورتون در اولدترافورد بسیار عصبانی بود، در صحبت های خود پس از این دیدار، به هم‌تیمی‌هایش در مورد دریافت گل‌های آسان هشدار داد.

عصبانیت برونو فرناندز؛ نباید اینهمه گل بخوریم

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی پرماجرا و دراماتیک 3-3 منچستریونایتد برابر اورتون، برونو فرناندز که بسیار از این نتیجه ناراحت و عصبانی بود گفت که منچستریونایتد باید خوردن این گل های آسان را تمام کند و از اشتباهات خود درس بگیرد.

 

منچستریونایتد به لطف گل دقیقه 45 فرناندز، نیمه اول را 2-0 پیروز به پایان برد، اما پس از آغاز نیمه دوم و تنها ظرف 7 دقیقه، اورتون توانست بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه یونایتد با گل دقیقه 70 اسکات مک تومینای یک بار دیگر جلو افتاد اما این گل را نیز دومینیک کالورت لوین در وقت های تلف شده و در دقیقه 95 پاسخ داد تا شیاطین سرخ دو امتیاز دیگر را نیز در خانه از دست بدهند.

 

1570124

 

برونو فرناندز گفت: "فکر می کنم که ما خودمان نتیجه را واگذار کردیم. ما دو بار بازی را به حریف واگذار کردیم. بعد از اینکه نیمه اول را 2-0 برنده به رختکن رفتیمف آهمدن به نیمه دم بازی آن هم آنطور که ما آمدیم واقعا بد است.

ما هر بازی داریم گل می خوریم. بارها گل می خوریم و در خانه هم خیلی زیاد گل دریافت می کنیم. نتایج بد بسیار زیادی در خانه گرفته ایم و این واقعا ممکن نیست."

 

ستاره پرتغالی منچستریونایتد معتقد است که هیچ عذر و بهانه ای راجع به عملکرد یونایتد و عوض کردن بازی برده با تساوی، مورد قبول نیست.

 

فرناندز اضافه کرد: "فکر می کنم که باید این بازی را بعد از اینکه 2-0 جلو افتادیم، می بردیم. باید این بازی را می بردیم.

مهم نیست که چطور. دو گل دریافت کردی و بعد دوباره گل زدی... غیرممکن است که یک گل دیگر دریافت کنی! آن هم از روی یک ضربه آزاد از وسط زمین. ما از آنجا گل خوردیم و آن هم به آن شکل!

ما باید عملکرد بهتری داشته باشیم. باید تمرکز کنیم، باید افتاده تر باشیم، باید خیلی چیزها را بهتر انجام دهیم."

 

1570125

 

برونو فرناندز در پاسخ به این سوال که آیا یونایتد فکر کرده بود این بازی را برده؟ گفت: "شاید مشکل همین بود. نمی دانم. من چنین حسی نداشتم. نمی دانم هم تیمی هایم چه حسی داشتند اما ما نم یتوانیم تا قبل از پایان بازی چنین حسی داشته باشیم. و همانطور که دیدید ما در آخرین ثانیه های بازی گل خوردیم.

 

به نظرم ما هنوز وقت داریم که دوباره اوج بگیریم و همه می دانند که گذشته دیگر گذشته و کاری نمی شود در مورد آن انجام داد. اما آینده هنوز آینده است و می توانی کاری بکنی.

 

همه باید آماده باشند. همه باید از این بازی درس بگیرند و درس هایی را که از این بازی آموختیم در بازی بعدی به کار ببرند و تلاش کنیم که بازی بعدی را ببریم. بازی بعدی بازی سختی خواهد بود و ما باید برنده شویم."

 

تساوی برابر اورتون، منچستریونایتد را که دو بازی بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین دارد، با فاصله دو امتیازی سیتیزن ها رساند.

 

شاگردان سولسشر در چهار بازی گذشته خود در لیگ برتر تنها یک بار پیروز شده اند و به برد برابر وستهام در روز سه شنبه به شدت نیاز دارند.

دیدگاه‌ها