کد خبر : 1736239 | 19 بهمن 1399 ساعت 16:21 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

بادران تهران 1- پارس جنوبی جم صفر

لیگ یک/ شاگردان عاشوری در دو قدمی صدر جدول

در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ دسته اول تیم های بادران تهران و پارس جنوبی جم امروز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان محسن عاشوری به پایان رسید.

لیگ یک/ شاگردان عاشوری در دو قدمی صدر جدول

به گزارش "ورزش سه"، تیم بادران پس از برد شیرین مقابل مس کرمان با اعتماد به نفس بالایی از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و می توانست به گل برسد اما مرتضی خراسانی در شرایط تک به تک توپ در دقیقه ۳ توپ را به بیرون زد. شاگردان محسن عاشوری در نیمه اول قدر فرصت های بدست آمده را ندانستند و مهمان هم به ضد حملات دل بسته بود که در نهایت نیمه اول به تساوی انجامید.  بادران تهران اما  در شروع نیمه دوم به گل رسید. ایمان غلامی بازیکن تیم بادران در دقیقه 53 موفق شد دروازه پارس جنوبی را باز کند. 


بعد از به ثمر رساندن این گل ، پارس برای جبران نتیجه جلو کشید منتهای مراتب باز هم این بادران بود که موقعیت های خطرناک تری خلق کرد. ایمان غلامی بازیکن شماره ۱۰ بادران دو موقعیت تک به تک دیگر را در حالی تبدیل به گل نکرد که روی یکی از این دو صحنه بادرانی ها اعتقاد به پنالتی داشتند که داور بازی آن را نادیده گرفت. پارس جنوبی هم برای رسیدن به گل جسته و گریخته حملاتی انجام داد اما نتیجه یک بر صفر باقی ماند تا پارس جنوبی جم طی سومین هفته پیاپی در کسب برد ناکام بماند و همچنین روزهای سخت برای طلایی پوشان و محمد نصرتی ادامه داشته باشد.


بادران تهران نیز با هدایت محسن عاشوری موفق شدند جمع امتیازات خود را به عدد 22 برسانند و به رده سوم (با دو امتیاز اختلاف نسبت به صدر ) جدول رده بندی لیگ یک صعود کند. این در حالی است که پارس جنوبی 18 امتیازی در رده هفتم قرار دارد.

دیدگاه‌ها