کد خبر : 1736282 | 19 بهمن 1399 ساعت 18:29 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: شرایط دنیا که عادی شد تمدید می کنیم

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام مدعی شد اولویت تیمش برابر وست بروم کسب پیروزی بوده است.

مورینیو: شرایط دنیا که عادی شد تمدید می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب چند نتیجه ضعیف و دور شدن از کورس قهرمانی در لیگ برتر، تاتنهام امروز موفق شد با دو گل وست بروم را مغلوب کرده و شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهبود بخشد. ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام در مورد این دیدار و البته وضعیت تمدید قرارداد سون هیونگ مین، ستاره کره ای اسپرز صحبت کرده است.

 

ژوزه مورینیو گفت: "وقتی تیمی در سه بازی متوالی در لیگ برتر مغلوب می شود، در مسابقه بعددی کسب نتیجه و پیروزی در اولویت اول قرار می گیرد. اما مهم ترین موضوعی که در مسابقه امروز من را تحت تاثیر قرار داد همبستگی، میل به پیروزی و تعهد بازیکنان در میدان بود و در کل من از عملمرد تاتنهام در این دیدار بسیار راضی هستم.

 

1570297

 

من از عملکرد اریک کاملا و همچنین از لوکاس مورا کاملا خوشحال هستم. البته من در دیدار با چلسی نیز این دو بازیکن را به میدان فرستادم و از بازی آنها راضی بودم، به همین علت امروز برابر وست بروم به اریک کاملا و لوکاس مورا از ابتدا بازی دادم.

 

تمدید قرارداد با سون هیونگ مین؟ مشکلی در مورد این بازیکن وجود ندارد و هنوز دو یا سه سال از قرارداد سون با تاتنهام باقی مانده است. در حال حاضر و با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مردم شغل خود را در سراسر جهان از دست می دهند و به همین دلیل حالا زمان مناسبی نیست که در مورد قراردادهای جدید صحبت کنیم. من فکر می کنم وقتی شرایط دنیل دوباره عادی شد، سون و باشگاه به سرعت روند تمدید قرارداد را طی می کنند.

 

رکوردشکنی هری کین و تبدیل شدن به دومین گلزن تاریخ باشگاه؟ او بازیکن خاصی در تاریخ تاتنهام است و همه رکورد ممکن های را خواهد شکست. ما امروز از نظر انفرادی نیز نمایش بسیار خوبی داشتیم."

دیدگاه‌ها