کد خبر : 1736356 | 20 بهمن 1399 ساعت 00:47 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

شفیلد یونایتد 1-2 چلسی: ادامه پیروزی‌های تیم توخل

چلسی در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 شفیلد یونایتد را شکست بدهد.

شفیلد یونایتد 1-2 چلسی: ادامه پیروزی‌های تیم توخل

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که در دو دیدار قبلی به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب هم توانستند با گل های میسون مونت و جورجینیو (پنالتی) ، در خانه شفیلد یونایتد به سه امتیاز برسند.

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه اول، روی پاس مک‌برنی، این بورک بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او به کنار دروازه چلسی برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 12، باشام در محوطه جریمه چلسی در برخورد با بن چیلول سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد اما بعد از استفاده از VAR، تصمیمش را عوض کرد و دستور به ادامه بازی داد.

پس از آن بازیکنان چلسی ابتکار عمل را در دست گرفتند؛ هرچند در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. بازی با همین روند ادامه داشت و در حالی که به نظر می رسید نیمه اول بدون گل به پایان خواهد رسید، سرانجام تیم میهمان در دقیقه 43 به گل رسید. فرار خوب تیمو ورنر از سمت چپ و پاس رو به عقب او را میسون مونت با یک شوت دقیق تبدیل به گل اول بازی کرد.

 

1570397

 

در ثانیه های پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و چلسی با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کرد و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. تا اینکه در دقیقه 54، شفیلد روی اشتباه آنتونی رودیگر به گل تساوی رسید. مدافع آلمانی چلسی در تلاش برای دفع حمله حریف، توپ را رو به عقب برای ادوارد مندی پاس داد اما به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

 

1570398

 

اما این نتیجه تنها 4 دقیقه پایدار بود و چلسی بار دیگر پیش افتاد. خطای دروازه بان شفیلد روی تیمو ورنر باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و VAR هم تصمیم او را تایید کرد. جورجینیو پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دروازه بان، گل دوم چلسی را به نام خود ثبت کرد.

 

1570399

 

چیزی نمانده بود که چلسی در دقیقه 60 روی اشتباه مندی، گل دوم را دریافت کند اما ضربه فِلِک دقیقا به جایی رفت که دروازه بان چلسی حضور داشت.

در ادامه این بازیکنان شفیلد بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت گلزنی ویژه ای ایجاد کنند. در دقایق پایانی بازیکنان چلسی به خوبی بازی را کنترل کردند؛ هرچند در 1+90، روی یک ضربه آزاد، بروستر دو موقعیت پیاپی برای زدن گل داشت اما حضور به موقع رودیگر، مانع باز شدن دروازه چلسی شد و در نهایت بازی با برتری 2-1 آبی‌های لندن به پایان رسید.

دیدگاه‌ها