کد خبر : 1736390 | 20 بهمن 1399 ساعت 11:17 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

آقا رحمان به من که خیلی کمک کرد؛ 

شنانی: از گلم خیلی خوشم آمد و کار خدا بود

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن می گوید اگر بدشانسی های مداوم بر این تیم و رحمان رضایی اتفاق نمی افتاد، سبزپوشان حالا و در فاصله یک بازی مانده تا پایان نیم فصل می توانستند رتبه پنجم یا ششم جدول رده بندی را در اختیار داشته باشند.

شنانی: از گلم خیلی خوشم آمد و کار خدا بود 

به گزارش "ورزش سه"، حسین شنانی زننده تک گل بازی در دیدار دربی اصفهان در ترکیب ذوب آهن برای سبزپوشان اصفهانی بود ولی اگرچه او یکی از زیباترین گل های فصل را به ثمر رساند ولی تیمش با نتیجه 3 بر 1 مغلئب سپاهان شد.


 شنانی در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد این بازی حرف هایش را اینطور آغاز کرد و گفت:« بازی خوبی بود. آمده بودیم که ببریم. هفته قبل هم مقابل نساجی مازندران 10 نفره برده بودیم. این را خواسته بودیم و واقعا این اتفاق افتاد. بازی با سپاهان هم برای بردن آمده بودیم ولی متاسفانه همان اول کار بد خوردیم. اگر آن گل را نمی خوردیم، مطمئن بودم که بازی را می بریم. بعدش هم برای جبران آمدیم ولی اسیر ضدحملات سپاهان شدیم و بازی را واگذار کردیم.» 


از شنانی در مورد گل زیبایی که در این بازی به ثمر رساند پرسیدیم و او در واکنش به این سوال بیان کرد:« خودم هم خیلی از این گل خوشم آمد و یک جورایی کار خدا بود. حس می کردم اگر بازی کنم، می توانم گل بزنم. لطف خدا بود این گل.» 


بازیکن 27 ساله تیم فوتبال ذوب آهن سپس در مورد پایان کار رحمان رضایی در ذوب آهن توضیح داد:« از هفته اول که با آقا رحمان شروع کردیم، همه چیز مهیا بود برای نتیجه گرفتن. کار کردن با آقا رحمان خیلی خوب بود. به من که خیلی کمک کرد. از لیگ یگ به لیگ برتر آمدم و به من بازی داد. داوری ها ولی در این مدت به ضرر ذوب آهن و آقا رحمان شد.» 

 

1569914


او در مورد شرایط نامناسب ذوب آهن در فصل جاری رقابت های لیگ برتر ادامه داد:« بله متاسفانه یکسری مشکلات هست؛ ولی ما امسال واقعا بازی های خوبی انجام می دهیم. نیمه دوم بازی با پرسپولیس را ببنید. بازی با فولاد و چند بازی دیگر واقعا خوب بازی کرده ایم. امسال ولی خیلی بدشانس بوده ایم. داوران اشتباه سهوی کرده اند، ولی به به ضرر ما تمام شد. اگر اینطور نمی شد، تیم ما می توانست رتبه پنجم ششم جدول رده بندی را در اختیار داشته باشد. متاسفانه روحیه بچه ها هم با این اتفاقات از دست رفت. آقا رحمان هم دنبال جنجال نبود و با شخصیت رفتار می کرد. فکر می کنم شانس نداشت.»


مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان در مورد تمرین آینده سبزپوشان و دیدار برابر مس رفسنجان که هنوز معلوم نیست چه کسی روی نیمکت ذوب آهن خواهد نشست، بیان کرد:« امروز استراحت بودیم. فردا قرار است برویم سر تمرین. ان شاالله هر چه خیر است پیش بیاید، ما که سعی خودمان را می کنیم این بازی را ببریم.» 


بخش پایانی صحبت های مهاجم 27 ساله تیم فوتبال ذوب آهن اینطور مطرح شد:« از هواداران تشکر می کنم که ما را تحمل کردند. مطمئن باشند که روزهای خوب از راه می رسند و این جایگاه اصلی ذوب آهن نیست. در پایان هم می خواهم از خانواده ام و همسرم خیلی خیلی تشکر می کنم که چند سال است کنار من هستند و شرایط من را درک کردند.»

دیدگاه‌ها