کد خبر : 1736396 | 20 بهمن 1399 ساعت 11:42 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

حضور شهاب زاهدی در تست های پزشکی زوریا

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی المپیک دونتسک اوکراین، در تست های پزشکی زوریا لوهانسک شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس فراوان، بالاخره شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک اوکراین از این تیم جدا شد و در تست های پزشکی زوریا لوهانسک شرکت کرد تا قراردادش را با این تیم اوکراینی در ساعات آتی منعقد کند.


زاهدی که در نیم فصل نخست موفق شد 8 گل برای المپیک دونتسک به ثمر رسانده و به صورت مشترک عنوان آقای گلی را بدست بیاورد، پس از ورود به دوران 6 ماه پایانی قراردادش با المپیک دونتسک، با مدیران تیم زوریا وارد مذاکره شد و پس از توافق، توافقنامه ای را با آنها به امضا رساند.


این کار زاهدی، با واکنش شدید مسئولین المپیک دونتسک مواجه و آنها زاهدی را از حضور در تمرینات تیم اصلی منع کردند. مدیران المپیک دونتسک سعی داشتند زاهدی را به دلیل پیشنهاد باشگاه ریو آوه پرتغال، راهی این تیم کنند اما زاهدی علاقه داشت تا در زوریا لوهانسک به فوتبالش ادامه دهد.


بنا به روایت سایت های اوکراینی، باشگاه زوریا برای دریافت رضایت نامه زاهدی، مبلغ 365 هزار دلار را پرداخت کرده است. زوریا لوهانسک اللهیار صیادمنش دیگر مهاجم ایرانی حاضر در لیگ اوکراین را نیز در اختیار دارد و حالا زاهدی و صیادمنش می توانند زوج ایرانی خط حمله این تیم را تشکیل دهند.

1570479

دیدگاه‌ها