کد خبر : 1736453 | 20 بهمن 1399 ساعت 14:03 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

شوک مثبت توخل به چلسی؛ آبی اها پوست انداختند

چلسی با توماس توخل روند مثبتی را پیش گرفته و حالا تیمی مدعی تر از هفته های گذشته نشان می دهد.

شوک مثبت توخل به چلسی؛ آبی اها پوست انداختند

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن اکنون با حضور در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند. اخراج فرانک لمپارد و ورود توماس توخل به نظر اثر کاملا مثبتی روی این تیم داشته و چلسی شب گذشته سومین برد متوالی اش را نیز جشن گرفت.

 

 

1569362

 

 

در واقع  عملکرد خوب چلسی با توماس توخل ادامه دارد و این تیم توانست در چهارمین حضور توخل به سومین برد خود دست یابد و با احتساب یک امتیاز از بازی نخست برابر ولورهمپتون با 10 امتیاز از 4 بازی اخیر، به رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر برسد.

چلسی حالا به عنوان تیمی مدعی در لیگ برتر حداقل برای سهمیه لیگ قهرمانان خود را مطرح کرده است. آبی‌های لندن در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشتند و در دیدار برابر شفیلد یونایتد نیز 2-1 به برتری رسیدند.

 

 

1569360

 

 

توماس توخل نشان داد که می‌تواند به عنوان سرمربی اهداف بزرگتری با این تیم داشته باشد. او فعلا باید روی دیدار در جام حذفی برابر بارنزلی تمرکز کند و در ادامه نیز به مصاف نیوکاسل خواهد رفت.

حساس‌ترین دیدار پیش روی چلسی نیز مصاف با اتلتیکومادرید صدرنشین لالیگا در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است( 5 اسفند) و باید دید توخل چه تدابیری برای آن دیدار خواهد اندیشید.

دیدگاه‌ها