کد خبر : 1736472 | 20 بهمن 1399 ساعت 17:29 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره رئال مادرید شاگرد کارلتو می شود؟

رئال مادرید دیگر تمایلی به حفظ ایسکو، ستاره ملی پوش و اسپانیایی خود ندارد.

ستاره رئال مادرید شاگرد کارلتو می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید قصد دارد در تابستان پیش رو برخی بازیکنان با دستمزد بالای خود را به فروش رسانده و شرایط مالی باشگاه را بهبود بخشد. ایسکو تقریبا در این فصل به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده و جایی در اندیشه های زین الدین زیدان نداشته است. به نظر می رسد این بازیکن ماه های آخر حضور در رئال مادرید را سپری کرده و در آستانه جدایی از این تیم است.

 

1543820

 

حالا موندو دپورتیوو مدعی شد باشگاه رئال مادرید آماده است تا ایسکو را با هزینه ای در حدود 20 میلیون یورو در تابستان به فروش برساند. اما این تیم حاضر بود تا این بازیکن را در ماه ژانویه نیز با پرداخت رقمی در همان حدود 20 میلیون واگذار کند، اما تیمی به صورت جدی برای خرید ایسکو اقدام نکرد و او در رئال مادرید ماندنی شد. به نظر می رسد ایسکو در صورت ترک رئال مادرید در تابستان احتمالا مجبور به کاهش دستمزد نیز خواهد بود.

 

اورتون مدت هاست به دنبال جذب بازیکن ملی پوش اسپانیایی است و ممکن است ایسکو دوباره زیر نظر کارلو آنچلوتی بازی کند. ایسکو در بسیاری از بازی های این فصل رئال مادرید نیمکت نشین بوده و جالب اینجاست در این فصل تنها 13 دقیقه در لیگ قهرمانان بازی کرده است. بهترین روزهای ایسکو در رئال مادرید زیر نظر کارلتو رقم خورد و ممکن است این بازیکن دوباره در گودیسون پارک به روزهای اوج بازگردد.

دیدگاه‌ها