کد خبر : 1736504 | 20 بهمن 1399 ساعت 20:21 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

فودن: این فصل لیگ برتر کمی خنده دار بوده است

فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی معتقد است که این تیم باید به روند کسب امتیازات خود ادامه دهد.

فودن: این فصل لیگ برتر کمی خنده دار بوده است

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش انگلیسی شب گذشته نمایش درخشانی را در آنفیلد ارائه داد و با ثبت یک گل و یک پاس گل زمینه ساز پیروزی 4-1 منچستر سیتی برابر لیورپول شد. اکنون سیتی با یک بازی کمتر نسبت به منچستر یونایتد و 5 امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار گرفته اما فیل فودن معتقد است که این تیم اجازه لغزش ندارد.

 

فیل فودن در مصاحبه ای گفت: " ما اخیراً عالی بازی کرده ایم اما هنوز مسیری طولانی در پیش است و امتیازات زیادی پیش روی مان باقی مانده است. ما فقط باید سعی کنیم که تمرکز خود را حفظ کرده و سعی کنیم امتیازات را به دست آوریم. مقابل یک تیم دشوار به پیروزی رسیدیم و در حال حاضر روند خوبی را پشت سر می گذاریم بنابراین می خواهیم این فرم را حفظ کنیم و به بازی ها ادامه دهیم."

 

 

1570646

 

 

فودن در ادامه گفت: " همه ما می‌دانیم که قادر هستیم به این روند ادامه دهیم اما هنوز امتیازات زیادی باقی مانده و شما می توانید ببینید که این فصل لیگ برتر کمی خنده دار بوده است؛ تیم ها امتیازات زیادی را از دست داده اند بنابراین ما می توانیم از وضعیت مان راضی باشیم. با این حال هنوز باید پیشرفت کنیم و به بهترین شکل ممکن در بالای جدول باقی بمانیم. لیورپول یک تیم عالی است و من مطمئنم که آنها دوباره فرم خوب خود را پیدا خواهند کرد."

دیدگاه‌ها