کد خبر : 1736616 | 21 بهمن 1399 ساعت 13:42 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

کورس برای عنوان بهترین میزبان یا برترین میهمان؛

پرسپولیس-مس؛ من می‌خواهم بهترین شوم!

دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی دنبال خواهد شد که می‌تواند رقابتی بین دو تیم مدعی در دیدارهای خانگی و دیدارهای خارج از خانه باشد.

پرسپولیس-مس؛ من می‌خواهم بهترین شوم!

به گزارش "ورزش سه"، از ساعتی دیگر در ورزشگاه آزادی، دوئل حساس دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان که معوقه از هفته نهم است برگزار می‌شود، دیداری که می‌تواند پیروزی در آن شاگردان گل‌محمدی را با یک بازی کمتر در فاصله دو امتیازی صدر جدول قرار دهد و یا از سوی دیگر، شگفتی‌سازی شاگردان ربیعی در تهران می‌تواند مسی‌ها بالاتر از پرسپولیس در جایگاه چهارم جدول قرار دهد!

 

اتفاق جالب درباره این دو تیم در نقاط قوت، شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند؛ مس رفسنجان در دفاع نمایش فوق‌العاده‌ای داشته و این تیم در 4 هفته اخیر فقط در یک بازی گل خورده و با 7 کلین‌شیت در کنار استقلال رکورددار لیگ است. پرسپولیس هم با 8 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را دارد.

پرسپولیس در خانه شکستی نداشته و در صورت پیروزی در این مسابقه بهترین تیم بازیهای خانگی در این فصل خواهد شد؛ چرا که شاگردان گل‌محمدی در لیگ بیستم و در دیدارهای خانگی مقابل صنعت‌نفت، شهر خودرو، فولاد و ماشین‌سازی پیروز شده‌اند و در مصاف با ذوب‌آهن و سپاهان مساوی کرده تا شکست‌ناپذیر در ورزشگاه آزادی باشند.

 

در سمت مقابل مس رفسنجان هم وضعیت مشابهی دارد؛ مس رفسنجان در هفته نخست برابر استقلال متحمل تنها شکست خارج خانه خود شد و به همراه چند تیم دیگر کمترین باخت را در لیگ بیستم در بازی‌های خارج از خانه داشته است؛ این تیم در صورت پیروزی در دیدار امروز مقابل پرسپولیس می‌تواند بهترین تیم خارج از خانه لیگ شود. مس رفسنجان در 4 بازی اخیر خارج از خانه 3 پیروزی بدست آورده است.

 

شاگردان ربیعی در دیدارهای خارج از خانه‌شان در لیگ بیستم، در مقابل نساجی، پیکان و شهر خودرو به پیروزی رسیده و در مصاف با آلومینیوم، سایپا و فولاد نیز به تساوی رضایت داده‌اند و تنها مقابل استقلال باخت را تجربه کرده تا این‌چنین کارنامه موفقی را در دیدارهای خارج از رفسنجان داشته باشند.

دیدگاه‌ها