کد خبر : 1736617 | 21 بهمن 1399 ساعت 13:51 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

گل را که زدیم، بازی تمام شد؛

عبدی: ۱۰ ثانیه را تا دقیقه ۹۸ ادامه دادند!

هافبک سایپا معتقد است داور دیدار با آلومینیوم زمان بیشتری از حد معمول برای بازی گرفت.

عبدی: ۱۰ ثانیه را تا دقیقه ۹۸ ادامه دادند!

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد عبدی درباره تساوی سایپا مقابل آلومینیوم اظهار کرد: شروع خوبی در این بازی داشتیم، اما پس از ۲۰ دقیقه دو تیم نمایش پایاپای ارائه کردند که البته موقعیت‌های آلومینیوم بیشتر بود و بهتر کار کردند. متاسفانه نتوانستیم به خواسته خودمان برسیم ولی یک امتیاز بیرون از خانه هم نمی‌تواند خیلی بد باشد.

 

او با بیان اینکه درگیری‌ها و توقف چند باره بازی در روند کار دو تیم تاثیرگذار بود، ابراز کرد: در روز بد ما، نتوانستیم روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسیم و پس از آن هم که گل مساوی را خوردیم، زمان بازی به اتمام رسیده بود.

 

هافبک سایپا یادآور شد: داور پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و بعد از گلی که زدیم، گفتند فقط ۱۰ ثانیه به پایان باقی مانده، اما دو دقیقه و نیم دیگر هم وقت‌های تلف شده را ادامه دادند و آلومینیوم گل زد. به نظرم مساوی عادلانه بود، اما در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم، مساوی کردیم. هرچه هست آن مسابقه تمام شده و به دیدار با تراکتور فکر می‌کنیم.

 

عبدی با بیان اینکه به دنبال ارائه بازی زیبا و کسب امتیاز مقابل تراکتور هستیم، گفت: تراکتور تیم و نفرات خیلی خوب و با تجربه‌ای دارد و از سه کاپیتان تیم ملی بهره می‌برد. شاید آنها از نظر نتیجه به خواسته خودشان نرسیدند، اما بازی‌های خوبی ارائه کردند. با این وجود، ما فقط برای برد وارد زمین می‌شویم و نگاهمان به گرفتن سه امتیاز و بهتر کردن شرایط سایپا است.

 

او ادامه داد: باید سعی کنیم تا خواسته‌های کادر فنی را انجام دهیم و بتوانیم مزد تلاش‌مان را بگیریم. امید زیادی داریم تا تراکتور را شکست دهیم و برای رسیدن به خواسته تیم تلاش می‌کنیم.

دیدگاه‌ها