کد خبر : 1736651 | 21 بهمن 1399 ساعت 15:51 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش اسپورت:

مصدومیت لحظه آخری 3 بازیکن بارسا برای بازی با سویا

رونالد کومان روی نام سه بازیکن تیمش به دلیل مصدومیت قلم قرمز کشید و آنها به سویا نخواهند رفت.

مصدومیت لحظه آخری 3 بازیکن بارسا برای بازی با سویا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از پیروزی بر رئال بتیس خود را برای مصاف با سویا دیگر تیم اندلوسی مهیا می کند. این بازی از نیمه نهایی کوپا دل ری است و دو تیم سه هفته بعد بازی برگشت را در نوکمپ انجام خواهند داد.

 

 

1561562

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا فهرست بازیکنان تیمش برای بازی فردا را اعلام کرد که در آن نام سه بازیکن در قیاس با بازی با بتیس دیده نمی شود. طبق ادعای اسپورت، هر سه با مصدومیت مختصر روبه رو شده اند و سرمربی هلندی تصمیم گرفت روی آنها ریسک نکند.

 

 

1569857

 

 

مارتین برایثویت، سرجینیو دِست و میرالم پیانیچ از فهرست بازی با سویا خط خورده اند و در بارسلونا به ریکاوری مشغول خواهند شد. برابر بتیس، پیانیچ و براثیویت در ترکیب ثابت قرار داشتند و نیمه دوم تعویض شدند.

 

 

1533768

 

 

بازی فردا برای بارسا اهمیت فراوانی دارد و رونالد کومان چندین بار گفته است که کوپا دل ری کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به جام در فصل جاری است. رونالد آرائوخو هم این بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده و باید دید چه مدافعی زوج کلمنت لنگله در دفاع میانی خواهد بود.

 

فهرست بارسا: تراشتگن، بوستکتس، گریزمان، مسی، دمبله، پویج، نتو، لنگله، پدری، ترینکائو، آلبا، ماتئوس فرناندز، دی یونگ، اومتیتی، جونیور، پنیا، ایلایکس، مینگسا، کنراد و کویادو

 

 

1570859

دیدگاه‌ها