کد خبر : 1736755 | 22 بهمن 1399 ساعت 01:08 | 33.1K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس 0 - 0 اینتر؛ معجزه ای در کار نبود

یوونتوس با کسب تساوی 0-0 برابر اینتر راهی فینال کوپا ایتالیا شد.

یوونتوس 0 - 0 اینتر؛ معجزه ای در کار نبود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که در بازی رفت و در خانه خود با نتیجه 1-2 مقابل یوونتوس شکست خورده بود، امشب قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه حریف نبود و با قبول تساوی بدون گل با این رقابت ها وداع کرد.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 لائوتارو مارتینز در مقابل دروازه یوونتوس صاحب فرصت گلزنی شد، اما به شکلی مبتدیانه زمین خورد و داور نیز اعتقادی به پنالتی نداشت.

 

در دقیقه 25 و روی ارسال کریستن اریکسن از روی یک ضربه ایستگاهی و از سمت راست، اینتر تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما توپ به بدن روملو لوکاکو خورد و با فاصله کمی به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد این بار خود اریکسن از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت او به مدافعان یوونتوس برخورد کرد و در ریباند ضربه عجیب لائوتارو مارتینز راهی به دروازه بیانکونری نیافت.

 

1570974

 

در لحظات پایانی نیمه اول کریستیانو رونالدو سه موقعیت برای گلزنی داشت، اما دو بار ضربات او به مدافعان اینتر برخورد کرد و یک بار نیز شوت زمینی او از سمت چپ با عکس العمل سمیر هندانوویچ همراه شد تا نیمه نخست کم افت و خیز با تساوی بدون گل تمام شود.

 

اینتر نیمه دوم را بهتر اغاز کرد و در دقیقه 52 بود که اشرف حکیمی روی پاس نیکو بارلا در پشت محوطه یوونتوس صاحب موقعیت شد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 64 کریستیانو رونالدو در گوشه سمت چپ محوطه صاحب فرصت تک به تک شده و تا آستانه زدن گل اول یوونتوس پیش رفت، اما ضربه او با مهار تماشایی هندانوویچ همراه شد.

 

در دقیقه 71 رونالدو این بار با حرکتی انفرادی و گذر از سد میلان اشکرینار و نیکو بارلا فاصله ای تا باز کردن دروازه اینتر نداشت، اما ضربه او را هندانوویچ با عکس العملی فوق العاده دفع کرد.

 

1570973

 

دقایقی بعد دژان کولوسفسکی با حرکتی انفرادی از سمت راست محوطه برای خودش خلق موقعیت کرد، اما زاویه بسته شد و هندانوویچ با خروج خود جلوی این بازیکن را گرفت.

 

در دقیقه 83 و روی حرکت لوکاکو درون محوطه بود که استفانو سنسی فاصله چندانی تا باز کردن دروازه یوونتوس نداشت، اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و یوونتوس راهی فینال جام حذفی ایتالیا شد.

دیدگاه‌ها