کد خبر : 1736812 | 22 بهمن 1399 ساعت 13:27 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

از نساجی اخراج نشدم

شاه‌علیدوست:به شرف برخی مربیان درود می‌فرستم

هافبک نساجی مازندران می‌گوید بنا به دلایلی تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و درست نیست بگویند اخراج شده است.

شاه‌علیدوست:به شرف برخی مربیان درود می‌فرستم

به گزارش "ورزش سه" از برنا، روزبه شاه‌علیدوست که با نساجی مازندران قطع همکاری کرده است در این خصوص گفت: در ابتدای کار جا دارد از علی امیری، مدیرعامل نساجی مازندران که خودش استعفا کرد تشکر کنم. به نوعی او فداکاری کرد او می‌توانست به راحتی با زدن یکسری حرف‌ها فشارها را از روی خود بردارد اما اینکار را نکرد و به هرحال این موضوع یک حرکت آموزشی بود.

 

او در همین باره ادامه داد: من فکر می‌کنم خانم اقدم و آقای سیف‌الله‌پور در باشگاه نساجی مازندران شاهد این موضوع هستند که من بعد از بازی با صنعت‌نفت آبادان به دلیل مشکلات شخصی و شرایطی که بوجود آمده بود خواستار جدایی از باشگاه بودم و دوست نداشتم این همکاری ادامه‌دار باشد ولی به من گفتند کمی صبور باش و تحمل کن تا در پایان فصل تصمیم‌گیری کنیم. بعد از سه باختی که آقای جلالی آورد اسم اخراج را روی این کار گذاشتند در حالی‌که به نظر من این یک جدایی دو طرفه بود و اخراج نبود و برای اینکه فشار از روی تیم برداشته شود گفتند 5 نفر را اخراج کردیم.

 

هافبک باتجربه نساجی مازندران اضافه کرد: در ادامه برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم نساجی نتایج بهتری بگیرد به هرحال مالک باشگاه و هواداران نساجی حساب ویژه ای روی این تیم باز می کنند و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که دلگرمی داشته باشند و این راه را ادامه دهند.

شاه‌علیدوست در پاسخ به این سوال که به فوتبال بازی کردن ادامه خواهد داد یا خیر گفت: یکی، دو پیشنهاد دارم و در این هفته به آنها فکر می‌کنم. دوست دارم بازی کنم و پیشنهاد هم دارم ولی به خاطر شرایط شخصی خودم و با توجه به فرزند کوچکی که دارم ترجیح می‌دهم در تهران بازی کنم ولی باید این را بگویم که از تهران هم پیشنهاد دارم.
 

 

او در مورد حواشی که ایجاد شده بود و ادعای برخی مبنی بر اینکه میانگین سنی خط هافبک نساجی بالاست گفت: یکی از مشکلات و جوهایی که پیش آمده بود همین بود. می‌گفتند روزبه شاه‌علیدوست 35 سالش است مگر زمانی که من رفتم با نساجی قرارداد ببندم با شناسنامه شخص دیگری به باشگاه رفتم؟ یکی از مشکلاتی که باعث شد من درخواست جدایی بدهم همین بود ضمن اینکه من با آقای جلالی هم این موضوع را سربسته گفته بودم و باشگاه هم در جریان بود. با توجه به آماری که در GPS باشگاه وجود دارد در یکی، دو بازی بیشتر از همه دویدم و همیشه بین بازیکنان اول تا چهارم نساجی مازندران بودم و میزان دوندگی‌ام بالا بود و با تمام توان‌مان برای این تیم تلاش کردیم ولی متاسفانه تحمل جویی که بوجود آمده بود برایم سخت بود ولی باز هم می گویم برای هواداران خوب نساجی احترام بسیار زیادی قائل هستم.

 

شاه‌علیدوست در پایان افزود: جا دارد در پایان بگویم باید به شرف یکسری از مربیان درود بفرستیم. برای مثال آقای تارتار در ابتدای فصل نگاهی کلی به لیست بازیکنان می‌کند و هدایت یک تیم را یا قبول می‌کند یا نمی‌کند و این حرکت خیلی قشنگی است که من امسال از ایشان یاد گرفتم در حالیکه آقای تارتار می‌توانست قرارداد ببندد و تیم را قبول کند ولی بعد از دو تا باخت می‌توانست بگوید فلان بازیکنان را قبول ندارم. من امسال از آقای تارتار درس مردانگی گرفتم. در آخرین سالی که ایشان در سایپا بود هم کمک زیادی به ما کرد شاید من تا آخر فوتبالم با او کار نکنم اما جا داشت این موضوع را بگویم.

دیدگاه‌ها