کد خبر : 1737026 | 23 بهمن 1399 ساعت 18:11 | 70.4K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

ستاره سیتی به لیونل مسی مشکوک است

عدم تمدید قرارداد کوین دی بروینه تردیدهایی در ذهن این ستاره بلژیکی ایجاد کرده است.

ستاره سیتی به لیونل مسی مشکوک است

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته نشریه تایمز مدعی شد کوین دی بروینه اولین پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرده و از عدم پیشرفت در مذاکرات برای تمدید قرارداد پنج ساله و جدید خود نگران است. البته از قرارداد فعلی دی بروینه هنوز دو سال و نیم باقی مانده، اما مدیران سیتی سال گذشته با او مذاکراتی را برای افزایش قرارداد و البته پاداش های این ستاره بلژیکی آغاز کرده اند.

 

 

1559630

 

 

کوین دی بروینه در حال حاضر هفته ای 280 هزار پوند دستمزد گرفته و پایین تر از بازیکنی چون داوید خیا در رتبه ششم پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر و رده دوم در منچسترسیتی بعد از رحیم استرلینگ قرار دارد. در واقع کوین دی بروینه انتظار داشت با توجه به درخشش در فصول اخیر و نقش آفرینی در موفقیت های بزرگ سیتی، رقم بالاتری دستمزد گرفته و در رتبه های ابتدایی این رده بندی قرار گیرد.

 

طبق ادعای رسانه های انگلیسی، دی بروینه به این قضیه مشکوک است که تلاش سیتی برای جذب لیونل مسی که بسیار هزینه بر خواهد بود، یکی از اصلی ترین دلایل رد درخواست افزایش دستمزد اوست. در واقع سیتی دستمزد دی بروینه را بالا خواهد برد اما نه اندازه ای که او توقع دارد.

 

 

1571431

 

 

ستاره بلژیکی هم روز به روز به این یقین نزدیک می شود که تمرکز باشگاه روی جذب لیونل مسی است و در واقع تمدید با او دیگر در اولویت نیست. اوبه این فکر می کند که شایسته احترام بیشتری است. 

با این حال در انگلیس بر این عقیده اند که در نهایت با درخواست دی بروینه موافقت خواهد شد هرچند که این قضیه زمان خواهد برد.

دیدگاه‌ها