کد خبر : 1737058 | 23 بهمن 1399 ساعت 22:03 | 131.1K بازدید | 0 دیدگاه

وچان بهترین امکانات را در زنان دارد؛

خواستم مادرم آن مصاحبه را نبیند چون ...

ستاره فوتبال زنان ایران درباره مصاحبه شب گذشته‌اش، صحبت‌های جدیدی را مطرح کرد.

خواستم مادرم آن مصاحبه را نبیند چون ...

به گزارش "ورزش سه" گلنوش خسروی که با انتقال در 18 سالگی به تیم کوناک اسپور توانست عنوان جوان‌ترین لژیونر فوتبال زنان را از آن خود کند، به دلیل شرایط کرونایی و تعطیلی فوتبال ترکیه تصمیم گرفت به فوتبال ایران بازگردد.

 

وی در بازگشت به ایران با تیم وچان کردستان به توافق رسید؛ شب گذشته نیز در برنامه "فرمول یک" گفتگوی ضبط‌شده خسروی پخش شد که در آن انتقادات تندی را وی علیه نابرابری‌ها در فوتبال زنان مطرح کرد و حتی این موضوع را هم گفت که شاید خیلی زود از فوتبال به دلیل مشکلاتی که وجود دارد، کنار برود.

 

با گلنوش خسروی برای دقایقی همکلام شدیم تا بیشتر آن‌چه در برنامه شب گذشته را بیان کرد، بدانیم؛ مشروح صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

 

 

از صحبت‌های من سو برداشت شد

 

دلم می‌خواست در یک گفتگوی تلویزیونی از مشکلات زنان صحبت کنم؛ چرا که واقعا فکر می‌کنم اصلا فوتبال زنان ما آن‌طور که باید دیده شود، دیده نشده و این مسئله تبعات بدی را هم به دنبال داشته است. از مشکلات پخش مسابقات تا مسائل مالی بازیکنان و موار دیگر اما فکر می‌کنم از صحبت‌های دیشب من سوبرداشت شد.

 

 

نمی‌خواستم مادرم را ناراحت کنم

 

گفته بودم نمی‌خواهم مادرم مصاحبه من را ببیند چون خیلی از مشکلات و معضلات فوتبال زنان صحبت کرده بودم و دلم نمی‌خواست او را ناراحت کنم؛ چون بعد از فوت پدرم، مادر تنها همدم من در این زندگی بود و سختی زیادی را کشید تا من بتوانم موفق شوم و نمی‌خواستم این حرف‌ها را بشنود و آزرده خاطر شود.

 

 

وچان بهترین امکانات در فوتبال زنان دارد

 

واقعا باید از مدیران باشگاه وچان به ویژه آقای دکتر مفاخری و خانم دکتر رحمتی تشکر کنم؛ هم‌چنین سرمربی تیم خانم صادقی چرا که واقعا در بین تیم‌های فوتبال زنان بهترین امکانات را باشگاه وچان در اختیار بازیکنان می‌گذارد و حتی ما را برای آمادگی بیشتر به اردوی تمرینی هم برده‌‌اند که اتفاق مهم و بزرگی در فوتبال زنان است.

 

 

برای قهرمانی وچان با جان و دل می‌جنگم

 

این اتفاق برای بازیکنان بزرگ هم رخ می‌دهد که پس از انتقال از کشوری به کشور دیگر دچار مشکل شوند؛ من هم در بازگشت از ترکیه این مشکل را داشتم و کمی طول کشید تا با تیم جدید هماهنگ شوم، اما خداراشکر الان شرایط خوبی دارم و با همه وجود می‌جنگم و تلاش می‌کنم و امیدوارم بتوانم با وچان امسال قهرمانی را به دست آورم. واقعا سخت تمرین و تلاش می‌کنم و امیدوارم این اتفاق مهم با کمک همبازیان خوبم رخ بدهد و مطمئنم این دستاورد بزرگ را کسب می‌کنیم.

دیدگاه‌ها