کد خبر : 1737082 | 24 بهمن 1399 ساعت 00:38 | 23.4K بازدید | 1 دیدگاه

شارلروا با کاوه رضایی حذف شد؛

دربی ایرانی‌های بلژیک به نفع میلاد محمدی

خنت بلژیک در حضور ملی‌پوش ایرانی خود مقابل شارلروا به برتری رسید.

دربی ایرانی‌های بلژیک به نفع میلاد محمدی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بلژیک، تیم خنت که میلاد محمدی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه قلامکو آرنا در شرایطی مقابل شارلروا قرار گرفت که کاوه رضایی روی نیمکت بود و علی قلی‌زاده نیز در فهرست نفرات این تیم دیده نمی‌شد.

 

نیکولسون در ثانیه‌های ابتدایی مسابقه موفق شد دروازه یاران محمدی را باز کند و شارلروا نیز موفق شد با حفظ همین یک گل، با برتری نیمه اول را پشت سر بگذارد.

 

اما در نیمه دوم سرنوشت عوض شد و شارلروا که از دقیقه ۷۲ کاوه رضایی را در ترکیب داشت، پس از آن سه گل در فاصله کمتر از ۹ دقیقه دریافت کرد و مقابل خنت شکست خورد.

 

یاران محمدی در ادامه روند شکست‌ناپذیری ۶ هفته اخیرشان که چهار مساوی و دو پیروزی داشتند، موفق شدند برابر شارلروا نیز به برتری ۳ بر یک دست پیدا کنند و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بلژیک برسند.

 

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی خنت که پس از دو حضور ۹۰ دقیقه‌ای، در دیدار اخیرشان برابر یوپن در لحظات پایانی به زمین رفت، در جدال حذفی مقابل شارلروا مجددا به طور کامل در ترکیب تیمش حضور داشت.

 

کاوه رضایی، مهاجم ایرانی شارلروا نیز برخلاف بازی قبل برابر زولته وارگم که از ابتدا به میدان رفته بود، مثل دیدار گذشته جام حذفی به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت ولی نتوانست مانع از باخت تیمش مقابل خنت شود.

دیدگاه‌ها