کد خبر : 1737086 | 24 بهمن 1399 ساعت 01:28 | 43.2K بازدید | 2 دیدگاه

با از دست دادن بازی برابر بارسا؛

نیمار پس از مصدومیت: نمی‌دانم چقدر دیگر تحمل دارم

نیمار پس از اینکه به دلیل مصدومیتی که بر اثر خطاهای بسیاری که روی او انجام شد، بازی در چمپیونزلیگ برابر بارسا را از دست داد، در اینستاگرام خود پیامی تند و تیز را منتشر کرده است.

نیمار پس از مصدومیت: نمی‌دانم چقدر دیگر تحمل دارم

به گزارش "ورزش سه"، نیمار پس از تایید این موضوع که بازی رفت PSG برابر بارسا را از دست خواهد داد، پیامی بسیار تند و تیز و عصبانی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

نیمار شب گذشته و پس از اینکه در دیدار برابر تیم کان در جام حذفی فرانسه بارها با خطا متوقف شد، زمین بازی را با مصدومیت عضله ران ترک کرد. PSG تایید کرده است که نیمار تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود و حضور او در بازی برگشت با بارسلونا نیز با شک و شبهه جدی مواجه است. این موضوع باعث شد تا نیمار خشم و ناامیدی خود را از اینکه مجبور است بار دیگر به دلیل مصدومیت حضور در یک بازی بزرگ اروپایی را از دست بدهد، در شبکه های اجتماعی نشان دهد.

 

1571631

 

ستاره برزیلی PSG با انتشار عکسی از مصدومیت شب گذشته خود که روی زمین از درد به خود می پیچید، نوشت: "بسیار غمگینم، درد بی حد و اندازه ای است. یک بار دیگر مجبورم که برای مدتی دست از انجام کاری که بیش از هر چیزی در جهان دوستش دارم، که همان فوتبال بازی کردن است، بکشم.

گاهی به خاطر مدلی که بازی می کنم، احساس ناراحتی می کنم، من دریبل می زنم و در نهایت مدام روی من خطا می شود. نمی دانم تقصیر من است یا مشکل کاری است که در زمین می کنم. این واقعا مرا ناراحت می کند.

اینکه بشنوم یک بازیکن، یک سرمربی، یک گزارشگر یا هر کس دیگری بگوید "تو باید حتما او را بزنی"، "او تمارض می کند"، "بچه ننه است"، "بچه است"، "لوس است" و از این قبیل من را ناراحت می کند و نمی دانم که چقدر دیگر می توانم این چیزها را تحمل کنم. من فقط می خواهم با خوشحالی فوتبال بازی کنم همین و نه بیشتر."

 

نیمار پس از بازی شب گذشته برابر کان بسیار خشمگین بود و سرمربی حریف را متهم کرد که پس از برخوردی که با استیو یاگو داشت که او را از زمین بازی خارج کرد، به نیمار گفته که فیلم بازی می کند.

 

مصدومیت نیمار بار دیگر به این معنا است که او یک بازی بزرگ اروپایی دیگر PSG را از دست خواهد داد. او در ماه های پیش نیز به دلیل مصدومیت بازی برابر رئال مادرید و منچستریونایتد را  هم از دست داده بود.

 

 

دیدگاه‌ها