کد خبر : 1737093 | 24 بهمن 1399 ساعت 10:38 | 14.7K بازدید | 3 دیدگاه

بنزما قبل از تمدید می‌خواهد شرایط فیزیکی خود را بسنجد؛

تردیدهای بنزما تنها مانع تمدید قرارداد با رئال مادرید

کریم بنزما از زمانی که در سال 2009 از لیون به رئال مادرید آمد، تاکنون، بی وقفه مشغول درخشش و گلزنی بوده است. مهاجم فرانسوی رئال اما در مورد تمدید قرارداد خود اندکی محتاط است.

تردیدهای بنزما تنها مانع تمدید قرارداد با رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بنزما و رئال مادرید در تابستان سال 2022 به پایان خواهد رسید، اما با توجه به آمادگی فوق العاده او در ماه های اخیر که او را به اوج دوران گلزنی اش رسانده است، تمایل رئال مادرید به تمدید قرارداد با او موضوعی پنهانی نیست.

 

پس از سالها قربانی کردن خود برای کریستیانو رونالدو و فدا شدن در راه درخشش تیم، کریم بنزما در حال حاضر بالاخره تبدیل به مهاجم اصلی رئال مادرید شده و بدون هیچ دردسری با این نقش خو گرفته است.

 

1571664

 

بسیاری بنزما را کارمند نمونه لوس بلانکوس دانسته اند، زیرا او هرگز مشکلی برای این باشگاه ایجاد نکرده است؛ او هرگز درخواست ترک باشگاه را نکرده و خواستار افزایش حقوق برای جلوگیری از جدایی خود نشده است.

بنزما عاشق بازی کردن در رئال مادرید است اما طبق گزارشی که مارکا منتشر کرده است، این بازیکن می خواهد قبل از تمدید قرارداد، از توانایی خود در اینکه از نظر فیزیکی چطور و تا چه حد می تواند در خدمت تیم باشد، مطمئن شود.

در حال حاضر کریم بنزما آماده تر از همیشه به نظر می رسد. او سریع و قدرتمند است و شور و شوق فراوانی برای تمرینات آماده سازی در زمین تمرین دارد.

 

با این حال، همانطور که همه افراد مرتبط با ورزش حرفه ای می دانند، وقتی پا به سی سالگی می گذارید، این موضوع تبدیل به یک مسابقه بخت آزمایی می شود. شما در وقت های اضافه هستید و می دانید که ممکن است روزی از خواب بیدار شوید و از نظر جسمی مانند روز قبل احساس آمادگی نداشته باشید و در ورزش در سطح بالا همین جزییات هستند که بیشترین تفاوت را ایجاد می کنند.

 

کریم بنزما در طول دوران بازی خود در رئال مادرید 265 بار برای این تیم گلزنی کرده و 141 پاس گل داده است، دورانی موفق و پرافتخار که شایسته گرامی داشتن است. اما نشانه ها همه حاکی از آن است که این دوران همچنان قرار است بهتر از پیش ادامه یابد و پیشرفت کند و تنها چیزی که در حال حاضر مانع تمدید قرارداد شده است، تردید بنزما نسبت به توانایی جسمی خودش است.

 

دیدگاه‌ها