کد خبر : 1737135 | 24 بهمن 1399 ساعت 14:01 | 30.4K بازدید | 1 دیدگاه

تیتر بی رحمانه اکیپ علیه نیمار؛ دام بلورین (عکس)

نشریه اکیپ مصدومیت اخیر نیمار و از دست دادن بازی رفت برابر بارسا را به سوژه حمله خود علیه ستاره برزیلی تبدیل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در جریان دیدار چهارشنبه شب پاری سن ژرمن برابر کان در جام حذفی پس از اینکه بارها روی خطا شد، دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. شدت مصدومیت نیمار به وضوح مشخص بود و از همان لحظه نگرانی هایی راجع به اینکه آیا فوق ستاره برزیلی به موقع برای بازی برابر بارسا در هفته آینده در چارچوب چمپیونزلیگ آماده خواهد شد یا خیر، به وجود آمد.

 

 

1571307

 

 

اکیپ در ابتدا گزارش کرد که نیمار به طور قطع به بازی روز سه شنبه برابر بارسا در لیگ قهرمانان نخواهد رسید و باشگاه PSG نیز چند ساعت بعد تایید کرد که نیمار حداقل چهار هفته به دلیل مصدومیت عضله ران از میادین به دور خواهد بود.

 

این اولین بار نیست که نیمار در مقطعی حساس و در آستانه یک جدال بزرگ مصدوم می شود. او بین سال های 2017 تا 2019 پی اس جی را در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان تنها گذاشت و مصدومیت های او منجر به حذف تیم پاریسی از لیگ قهرمانان شد. فصل گذشته که او مصدوم نشد، پی اس جی توانست تا فینال رقابت ها نیز بالا برود و سپس با شکست از بایرن به نایب قهرمانی رضایت داد.

 

 

1571726

 

 

تیتر یک امروز نشریه اکیپ با عنوان:« دام شیشه ای»، اشاره به مصدومیت های متعدد نیمار در فصول گذشته دارد.

 تصاویری از مصدومیت های قبلی ستاره برزیلی نیز روی جلد کار شده و غیبت او برابر بارسلونا را ضایعه بزرگی برای پی اس جی دانسته اند.

 

دیدگاه‌ها