کد خبر : 1737141 | 24 بهمن 1399 ساعت 17:01 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

این یک ضایعه بزرگ است

واکنش پوچتینو به غیبت نیمار و دی ماریا برابر بارسا

سرمربی پی اس جی معتقد است این تیم باید با غیبت نیمار و دی ماریا برابر بارسا کنار بیاید.

واکنش پوچتینو به غیبت نیمار و دی ماریا برابر بارسا

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت نیمار در یک بازی کم اهمیت جام حذفی و به فاصله شش روز تا بازی بزرگ برابر بارسا باعث شد او این جدال بزرگ را از دست بدهد و هنوز مشخص نیست که بتواند در بازی برگشت که یک ماه دیگر برگزار خواهد شد، حضور پیدا کند.

 

 

1571734

 

 

مائوریسیو پوچتینو در مصاحبه با اوندا سرو و در مورد مصدومیت نیمار گفت:« نیمار برای بازی های بزرگی مثل بازی پیش رو برابر بارسا متولد شده است و به همین دلیل غیبت او بیش از همه برای خودش گران تمام شد و بسیار هم ناراحت است.

نیمار به دلیل سبک بازی اش بارها با خطای بازیکنان مقابل روبرو می شود و متاسفانه داوران نیز به خوبی از بازیکنانی مثل او محافظت نمی کنند. نیمار عاشق کار با توپ است و فوتبال را به شیوه ای متفاوت بازی می کند. او حتی در تمرینات نیز همینطور است. نیمار به هیچ وجه قصد تحریک بازیکنان مقابل را ندارد.»

 

نیمار و سفر به برزیل برای درمان:« نمی دانم؛ این باید با هماهنگی تیم پزشکی باشد. شاید برای او سفر به برزیل و حضور در فضایی متفاوت، خوب هم باشد.»

 

 

1567444

 

 

غیبت نیمار و دی ماریا برابر بارسا:« از دست دادن این دو بازیکن برابر بارسلونا در چنین دیدار مهمی بدون شک ضایعه بزرگی است ولی باید خودمان را با شرایط جدید وفق بدهیم. من انسانی خوشبین هستم و این هم یک چالش جدید برای تیم خواهد بود.»

 

 

1570444

 

 

امباپه:« امباپه یک واقعیت مسلم است. او توانایی های بالقوه فوق العاده ای دارد. کیلیان سرعتی خیره کننده دارد و می تواند هر دفاعی را به زحمت بیندازد.»

 

مربیگری رئال در آینده:« الان در پی اس جی خوشحالم و در قراردادم بندی برای پیوستن به رئال وجود ندارد. امسال از بارسا هم پیشنهادی نداشتم.»

 

 

دیدگاه‌ها