کد خبر : 1737160 | 24 بهمن 1399 ساعت 15:36 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

فدراسیون به دنبال میزبانی مقدماتی جام جهانی

روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید که این فدراسیون به دنبال استفاده از تمام ظرفیت ها برای گرفتن میزبانی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی است.

فدراسیون به دنبال میزبانی مقدماتی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص میزبانی کشورهای حوزه خلیج فارس از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی به گوش رسیده و این در حالی است که فیفا ناامید از برگزاری عادی مسابقات، قصد دارد طرح برگزاری متمرکز بازی ها را اجرایی کند.

 

از امارات و قطر به عنوان جدی ترین گزینه های میزبانی نام برده می‌شود اما حالا بحرین نیز خود را به این جمع رسانده و البته طبیعی است که شانس زیادی برای گرفتن میزبانی نداشته باشد اما احتمال برتری رقیب ایران در این شبه مناقصه، نگرانی های زیادی را در فضای فوتبال ایران ایجاد کرده است.

 

علوی مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص می‌گوید: فدراسیون تمام ظرفیت‌های موجود را برای میزبانی در سه مسابقه سرنوشت ساز که دو تای آن خیلی مهم است (عراق و بحرین) را مورد توجه قرار داده است. نامه نگاری زیادی از سوی دبیر کل و روابط بین الملل فدراسیون فوتبال صورت گرفته است. تا این لحظه هرچه شما می‌شنوید ما هم در رسانه‌های عربی می‌خوانیم. ولی چیزی به صورت رسمی هنوز به اطلاع فدراسیون فوتبال نرسیده است.

 

تیم ملی ایران چهار بازی با هنگ کنگ کامبوج، بحرین و عراق خواهد داشت که باتوجه به دو شکست مقابل دو حریف آخر، تقابل با این تیم ها حساسیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها