کد خبر : 1737167 | 24 بهمن 1399 ساعت 16:10 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

از نیمار و پی اس جی صحبتی ندارم

کومان: پیکه باید مراقب حرف زدنش باشد

رونالد کومان از اینکه ممکن است جرارد پیکه برای اظهارات اخیرش محروم شود، ابراز نگرانی کرد.

کومان: پیکه باید مراقب حرف زدنش باشد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از شکست 2-0 در نیمه نهایی جام حذفی برابر سویا فردا بازی با آلاوس در لالیگا را پیش رو دارد و محکوم به کسب پیروزی است. هر نتیجه ای غیر از پیروزی این تیم را با بحران مواجه خواهد کرد و از صدر جدول دورتر می کند.

 

 

1571762

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« معتقدم بازی فردا برای ما مهمتر از بازی با پی اس جی است. باید این بازی را ببریم تا برای بازی سه شنبه روحیه بگیریم. پس از باخت به سویا بازیکنانم تشنه جبران هستند و می خواهند فردا پیروز شوند.»

 

غیبت نیمار به دلیل مصدومیت:« او بازیکن آلاوس نیست و این موضوعی مربوط به نشست خبری روز دوشنبه است. در مورد نیمار و پی اس جی حرفی برای گفتن ندارم.»

 

 

1571320

 

 

جذب بازیکن جدید:« انتقالات ژانویه تمام شد و من در مورد بحث های مطرح شده دیگر صحبت نمی کنم. گفته بودم که نیاز به یک مدافع داریم ولی تصمیم باشگاه به دلیل مشکلات اقتصادی، چیز دیگری بود. در هر صورت با همین داشته ها ادامه می دهیم. متاسفانه تا به اینجا از جهت مصدومیت ها بدشانس بوده ایم و در خط دفاع کمبود بازیکن داریم.»

 

جرارد پیکه اخیرا در یک مصاحبه گفته بود که 85 درصد داوران اسپانیایی هوادار رئال هستند و جهت دار سوت می زنند. کمیته انضباطی بر علیه او پرونده تشکیل داده و ممکن است بین 4 تا 12 جلسه محروم شود. 

 

 

1562799

 

 

کومان با نگرانی از این قضیه صحبت کرد:«اگر محروم شود، مشکل بزرگی برای من و تیم خواهد بود ولی پیکه آنقدر باتجربه است تا چیزی که می خواهد را بگوید. در هر صورت معتقدم او باید بیشتر مراقب باشد چون برای هر چیزی می توانند محروم مان کنند. باید انتقاد کرد ولی با احترام، تا اتفاقی به ضرر مان رخ ندهد.»

 

وضعیت مصدومان(دست، پیانیچ و برایثویت):« فردا مشخص می شود ولی نمی خواهم روی مصدومان ریسک کنم. اگر بازیکنی 100 درصد آماده باشد، وارد فهرست می شود. فعلا وضعیت سرجینیو دِست و پیانیچ بهتر به نظر می رسد.»

 

 

1571742

 

 

شش گانه بارسا و بایرن:« طبعا شش گانه بارسا در سال 2009 را بیشتر می پسندم. تیم پپ گواردیولا بهترین فوتبال 25 سال اخیر را بازی می کرد.»

 

آرائوخو به پی اس جی می رسد؟« او فعلا مصدوم است و در مورد وضعیتش با پزشکان صحبت خواهم کرد. آرائوخو قطعا فردا با ما نخواهد بود و خواهیم دید که به پی اس جی می رسد یا خیر.»

 

 

1570386

 

دیدگاه‌ها