کد خبر : 1737225 | 25 بهمن 1399 ساعت 00:24 | 26K بازدید | 1 دیدگاه

صالح‌حمیدزیچ تایید کرد؛ توافق بایرن با اوپامکانو

حسن صالح‌حمیدزیج، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، اعلام کرد که این باشگاه با دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی لایپزیش، به توافق رسیده است.

صالح‌حمیدزیچ تایید کرد؛ توافق بایرن با اوپامکانو

به گزارش "ورزش سه"، اوپامکانو که در دو فصل اخیر نمایش های درخشانی در ترکیب لایپزیش ارائه داد، مورد توجه باشگاه های مختلفی از جمله منچستریونایتد بود اما در نهایت این بایرنی ها بودند که توانستند با این ملی پوش فرانسوی به توافق برسند.

بایرنی ها که در این فصل در خط دفاعی مشکلاتی داشتند و گل های بیشتری نسبت به فصل قبل دریافت کردند، خیلی زود کار انتقال اوپامکانو را نهایی کردند تا درگیر رقابت با سایر باشگاه ها در تابستان پیش رو نباشند.

 

1543492

 

در قرارداد اوپامکانو با لایپزیش، بند جدایی 42 میلیون یورو وجود دارد و بایرنی ها اکنون می توانند با پرداخت این مبلغ، یکی از بهترین مدافعان میانی اروپا را به خدمت بگیرند؛ موضوعی که صالح حمیدزیچ نمی تواند خوشحالی اش را به خاطر آن پنهان کند. او به بیلد گفت:" می توانم تایید کنم که با اوپامکانو به توافق رسیدیم. خیلی خوشحالیم."

این مدافع 22 ساله یکی از عوامل رسیدن به لایپزیش به مرحله نیمه نهایی رقابت های فصل قبل چمپیونزلیگ بود؛ جایی که در نهایت با شکست مقابل پاری سن ژرمن، از رسیدن به فینال بازماندند.

دیدگاه‌ها