کد خبر : 1737325 | 25 بهمن 1399 ساعت 16:15 | 76.5K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت رضاوند، تنها تغییر تیم فکری

یازده بازیکن استقلال برای فتح نصف جهان

ترکیب استقلال برای دیدار با سپاهان اعلام شد و بازگشت رضاوند به ترکیب اصلی تغییر تیم فکری نسبت به بازی گذشته خواهد بود.

یازده بازیکن استقلال برای فتح نصف جهان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و سپاهان در حساس ترین دیدار هفته به مصاف هم می روند. دیدارهای دو تیم طی سالیان اخیر همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده است و با توجه به جایگاه دو تیم و تلاش برای حفظ صدرنشینی توسط استقلال از یک سو و تقلای سپاهان برای صعود به رتبه نخست لیگ از سوی دیگر، بر حساسیت های این دیدار افزوده است.


در ترکیب امروز استقلال مقابل زردپوشان اصفهانی، رشید مظاهری همچون دیدار گذشته درون دروازه این تیم می ایستد. مظاهری باید امروز مقابل بهترین خط حمله لیگ صف آرایی کند و هواداران استقلال امید زیادی دارند تا او همچون دیدارهای گذشته در بالاترین سطح آمادگی خودش قرار داشته باشد.


فکری در دیدارهای گذشته تیمش را به سیستم 352 روانه میدان کرد. او امروز همچون دیدارهای قبلی، با همان خط دفاعی سه نفره پای به زمین مسابقه خواهد گذاشت. عارف غلامی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی سه مدافع آبی پوشان در دیدار امروز خواهند بود. محمدحسین مرادمند نیز در این دیدار در دسترس فکری خواهد بود.


خبری از بازگشت محمد نادری به ترکیب اصلی استقلال نیست و بابک مرادی همچون بازی با نساجی برای تیمش به میدان می رود. تقابل او با محمدرضا حسینی و دانیال اسماعیلی فر می تواند جذاب از آب دربیاید و او باید روی نکات دفاعی نیز تمرکز داشته باشد.
فکری طی دیدارهای گذشته تصمیم گرفته بود از زوج مهدی پور و ریگی استفاده نکند. او برای این دیدار نیز تصمیم گرفته است تنها از مهدی پور استفاده کند و بجای ریگی، آرش رضاوند را در ترکیب اولیه خود قرار داده است.


فرشید اسماعیلی که این روز ها برای تیمش بسیار خوب ظاهر شده است، امروز برای استقلال به میدان می رود. وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان که روزهای پرخبری را پشت سر گذاشته است، همچون دیدارهای گذشته در سمت راست استقلال انجام وظیفه می کند.


خط حمله استقلال به مانند بازی های قبلی دست نخوره باقی می ماند. مهدی قایدی که در کنار ارسلان مطهری بازیکنان ثابت خط حمله آبی پوشان بوده اند، در این دیدار نیز برای تیمشان به میدان می روند. دیاباته نیز این دیدار را از دست داده و با تیم به اصفهان نرفته است.

 

ترکیب استقلال برای دیدار با سپاهان:
رشید مظاهری – محمد دانشگر – عارف غلامی – سیاوش یزدانی – بابک مرادی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – فرشید اسماعیلی – وریا غفوری – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

دیدگاه‌ها