کد خبر : 1737424 | 25 بهمن 1399 ساعت 21:11 | 13.1K بازدید | 2 دیدگاه

رفیعی: امیدوارم گل به نام سجاد ثبت شود

هافبک سپاهان معتقد است که گل دوم تیمش را هم سجاد شهباززاده به ثمر رسانده است.

رفیعی: امیدوارم گل به نام سجاد ثبت شود

به گزارش ورزش سه؛ سروش رفیعی، زننده گل دوم سپاهان در مورد پیروزی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک گفته و به تیم بزرگ استقلال هم خسته نباشید و خدا قوت می گویم. بازی خیلی خوبی بین دو تیم بالای جدول بود. با توجه به اینکه بازی آخر نیم فصل هم بازی، حساسیت کار بالا بود. خوشحالم که توانستیم در خانه این بازی را ببریم. جای هوادارانمان واقعا خالی بود؛ حیف است که در چنین بازی هایی هواداران نباشند. امیدوارم که هر چه زودتر شرایط به گونه ای شود که هواداران را در همه استادیوم ها ببینیم.

 

وی در مورد گلی که به نامش ثبت شد، گفت: گل را فکر می کنم سجاد زد. اشاره سجاد به من، به خاطر این بود که یکی دو روز بود در این مورد صحبت می کردیم و هیچکس حتی ازتیم خودمان هم در مورد این کار تاکتیکی خبر نداشتند. ما باهم هماهنگ کرده بودیم و سجاد اشاره می کرد که همان حرکت بود. فکر نمی کنم مسیر توپ خیلی عوض شد اما پای سجاد به توپ خورد. من که امیدوارم گل به نام سجاد نوشته شود.

 

هافبک سپاهان در خصوص نیم فصل دوم مسابقات تاکید کرد: فکر می کنم که حتی بهتر از این هم می توانست بشود. شرایط خوب است ولی انتظارمان از خودمان بیشتر است. بازی هایی که می توانستیم امتیاز بهتری بگیریم را از دست دادیم. کل مجموعه سپاهان از کارخانه تا مردم کنار هم بودند و بهترین ها را برای تیم انجام دادند. ما هم تلاش مان را کردیم و امیدوارم که در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

دیدگاه‌ها