کد خبر : 1737431 | 25 بهمن 1399 ساعت 21:26 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

در هماهنگی با شورای شورای امنیت ملی

وزارت ورزش بدهی فدراسیون به شستا را پرداخت کرد

طبق اعلام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شستا، بدهی فدراسیون فوتبال بابت قرارداد ویلموتس از سوی وزارت ورزش پرداخت شد.

وزارت ورزش بدهی فدراسیون به شستا را پرداخت کرد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال بعد از پایان قرارداد کارلوس کی‌روش از سرمربیگری تیم ملی، از میان گزینه‌هایی که داشت در نهایت با مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی برای هدایت تیم ملی به توافق دست یافت.

 

قراردادی که در ادامه مشکلات بزرگی برای فدراسیون فوتبال ایران شکل داد و این مربی بلژیکی در شرایطی که تیم ملی در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی به نتایج موفقی دست نیافته بود، اقدام به فسخ قرارداد کرد و مطالبات خود را دریافت کرد. در این راستا فدراسیون فوتبال که برای پرداخت مارک ویلموتس اقدام به دریافت مبلغ از شستا کرده بود، با مشکل بزرگتری مواجه شده بود و کار به جایی کشیده شد که برای پرداخت این مطالبات از مراجع قضایی، اقدام به پلمپ ساختمان فدراسیون فوتبال نیز شد.

 

اکنون اما مدیرعامل شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) مدعی است که این مبلغ به این مجموعه بازپرداخت شده است و تامین اعتبار و پرداخت آن از سوی وزارت ورزش صورت گرفته است.

 

رضوانی فر مدیرعامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره آخرین وضعیت بدهی فدراسیون فوتبال به شستا بابت طلب ویلموتس و دریافت آن، اینطور توضیح داده است: شستا پرداختی براساس مصوباتی قانونی از سوی شورای عالی امنیت ملی به وزارت ورزش و جوانان داشت. با تعامل و اقدامات حقوقی مطالبات ما از فدراسیون فوتبال وصول شد و یا با تامین اموال متناسب با طلبمان، شناسایی اموال صورت گرفته و تشریفات قانونی آن طی شده است.

 

رضوانی فر با اشاره به مبلغ دریافتی بابت این موضوع نیز گفته: معادل ریالی دو میلیون یورو به فدراسیون فوتبال داده بودیم اما به نرخ روز آن را وصول کردیم.

دیدگاه‌ها