کد خبر : 1737508 | 26 بهمن 1399 ساعت 16:00 | 131.8K بازدید | 10 دیدگاه

حمله یحیی به جایگاه استقلال

پرسپولیس مقابل پیکان با این ترکیب

بعد از سه برد پیاپی، اکنون یحیی گل محمدی امیدوار است با برتری مقابل پیکان به جایگاه دوم جدول دست یابد و شانس قهرمانی نیم فصل را افزایش دهد.

پرسپولیس مقابل پیکان با این ترکیب

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با سه برد متوالی مقابل ماشین سازی، تراکتور و مس رفسنجان اکنون این شانس را دارد تا با برد مقابل پیکان به جایگاه دوم جدول برسد و شانس اول رسیدن به عنوان قهرمانی نیم فصل محسوب ‌شود. یحیی گل محمدی برای بازی امروز با همان ترکیب جدال با مس رفسنجان شاگردانش را برابر مهدی تارتار و تیمش قرار خواهد داد و البته تنها لک به درون دروازه بازخواهد گشت.

 

حامد لک که به دلیل محرومیت چهار کارته شدن، دیدار مقابل مس رفسنجان را از دست داده بود، اکنون در شرایطی که بوژیدار رادوشوویچ مقابل مس رفسنجان موفق به کلین شده، به جایگاه ثابت خود در ترکیب اصلی بازخواهد گشت.

 

خط دفاعی چهار نفره پرسپولیس همچنان بدون محمدحسین کنعانی زادگان و با حضور سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا در قلب دفاعی و مهدی شیری در سمت راست و سعید آقایی در سمت چپ شکل گرفته‌اند و امیدوار به کلین شیتی دیگر در این فصل هستند. سیدجلال حسینی بعد از گلزنی در دو بازی قبلی، اکنون با انگیزه و روحیه بالا به امید دستیابی به گلی دیگر برابر خط دفاعی پیکان حاضر خواهد شد.

 

در خط میانی نیز احمد نوراللهی در کنار میلاد سرلک در فاز دفاعی‌تر حاضر هستند و سیامک نعمتی بار دیگر در یک خط جلوتر و بعنوان وینگر راست به همکاری با شیری برای طراحی حملات از این جناح خواهد پرداخت و در سمت مقابل نیز احسان پهلوان امیدوار به پاس گل و رخنه به خط دفاعی پیکان است و با سعید آقایی همکاری خواهد داشت.

 

1572395

 

وحید امیری همانند بازی قبلی امید عالیشاه را در خط حمله در کنار خود خواهد دید و باید دید دو مهاجم تکنیکی و انرژیک پرسپولیس قادر خواهند بود مقاومت دفاعی حریف را بشکنند و یحیی گل محمدی را به نتیجه لازم در این بازی نزدیک کنند یا خیر. عالیشاه در بازی قبلی که به عنوان مهاجم در ترکیب قرار گرفته بود، موفق شد در نقش گلساز تیمش ظاهر شود و موقعیت‌های خوبی نیز روی دروازه مس رفسنجان شکل داده بود و  اکنون امیدوار است دومین گل فصل خود را نیز در آزادی جشن بگیرد.

 

ترکیب پرسپولیس:
حامد لک
سیدجلال حسینی
کمال کامیابی نیا
مهدی شیری
سعید آقایی
احمد نوراللهی
احسان پهلوان
سیامک نعمتی
میلاد سرلک
وحید امیری
امید عالیشاه

این دیدار از ساعت 17:15 و در استادیوم آزادی با قضاوت رضا عادل برگزار خواهد شد. پرسپولیس با 24 امتیاز در رده سوم جدول جا گرفته و شاگردان مهدی تارتار نیز با 18 امتیاز در رده دهم جا گرفته اند.

دیدگاه‌ها