کد خبر : 1737759 | 27 بهمن 1399 ساعت 10:57 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

صادقیان: بعد از مدت‌ها دوری با گل برگشتم

مدافع ماشین‌سازی امیدوار است با گلزنی او و سه امتیازی که به دست آوردند، به شرایط خوبی برسند.

صادقیان: بعد از مدت‌ها دوری با گل برگشتم 

به گزارش "ورزش سه"، سیروس صادقیان در مورد پیروزی ماشین‌سازی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این بازی خیلی برای ما دارای اهمیت بود و حکم فینال را داشت؛ اگر این بازی را مساوی می‌کردیم شرایطمان خیلی بد می‌شد چون در این فصل برد نداشتیم و همچنین بازیکنان و کادر فنی تحت فشار بودند.

 

او ادامه داد: در این بازی بدون توجه به نتایج هفته‌های قبل به زمین رفتیم و حس بردن در وجود همه بازیکنان موج می‌زد؛ خدا را شکر توانستیم این بازی سخت را به نفع خودمان به پایان برسانیم و اولین برد این فصل را به دست بیاوریم. 

 

مدافع ماشین‌سازی درباره به ثمر رساندن گل سه امتیازی تیمش عنوان کرد: خیلی خوشحال هستم بعد از مدت‌ها که از جمع بازیکنان اصلی دور بودم، در ترکیب قرار گرفتم و توانستم زحمت بچه‌ها را به ثمر برسانم. خدا را شکر بعد از مدتها که خوب بازی می‌کردیم ولی نتیجه نمی‌گرفتیم بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و این برد را تقدیم به هواداران و مردم خوب تبریز کنیم.

 

صادقیان در مورد دیدار بعدی تیمش مقابل شهرخودرو اظهار کرد: شرایط ما الان به نوعی است که هر بازی برایمان حکم فینال را دارد و تلاش‌مان را می‌کنیم که با بهترین نتیجه از زمین بیرون بیاییم. شهرخودرو از تیم‌های خوب لیگ برتر است و بازی سختی پیش رو داریم. امیدوار هستیم که بتوانیم در این بازی هم مثل دیدار با صنعت نفت آبادان هر سه امتیاز بازی را بگیریم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

دیدگاه‌ها