کد خبر : 1737829 | 27 بهمن 1399 ساعت 15:30 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

شهرخودرو چشم‌نواز بازی کرد اما کافی نبود

غبیشاوی: کلین‌شیت گلر؟ این رکورد برای تیم فولاد است

مربی دروازه‌بان‌های فولاد خوزستان گفت: 7 کلین‌شیت ثبت شده در نیم فصل اول برای ما فقط متعلق به عملکرد گلر تیم نیست بلکه متعلق به عملکرد کل بازیکنان ما از دفاع تا حمله است.

غبیشاوی: کلین‌شیت گلر؟ این رکورد برای تیم فولاد است

نادر غبیشاوی پس از پیروزی دو بر صفر فولاد مقابل شهرخودرو خراسان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی بسیار خوب و زیبایی شد و تیم ما توانست در همان 25دقیقه ابتدای بازی برتری خود را به حریف تحمیل کند و در نهایت هم به یک پیروزی ارزشمند در آخرین بازی نیم فصل اول دست پیدا کند.


وی ادامه داد: البته که شهرخودرو انصافا بعد از گل دوم خوب شد و در زمین چشم‌نواز بازی کرد اما این برای نتیجه گرفتن کافی نیست. ما هم بیکار نبودیم و به خوبی گردش توپ آنها را مهار کردیم و بازی را بردیم.


مربی گلرهای شهرخودرو با اشاره به 6 کلین‌شیت محسن فروزان و یک کلین شیت مرادیان در نیم فصل اول تصریح کرد: به گلرهای خوب تیم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجود تلاش کردند و نتیجه‌اش هم این تعداد کلین شیت بود. کلین‌شیت‌ها نه فقط متعلق به گلرها بلکه متعلق به کل تیم از خط حمله تا دفاع است که تمام توان خود را گذاشتند تا کمترین خطر متوجه دروازه فولاد شود.

 

1572872


نادر غبیشاوی که از گلر سابق و باتجربه فوتبال ایران بوده افزود: هر چه یاد گرفتم را با مرور تمرینات گلرهای خارجی با گلرها کار کردم و خوشحالم که گلرهای ما هم به عنوان بخشی از تیم تحت هدایت نکونام توانسته‌اند در نتایج خوب کمک حال باشند و این موفقیت‌ها را باید به هواداران خونگرم فولاد تقدیم کنیم.


غبیشاوی با اشاره به در پیش بودن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز متذکر شد: محسن فروزان، مرادیان و دیگر گلرهای ما همگی شایستگی‌ها و تجربیات بالایی دارند و می‌توانند در مسابقات آسیایی نیز دروازه فولاد را به خوبی حفظ و حراست کنند. فولاد با نکونام حرفهای زیادی برای گفتن در لیگ و آسیا خواهد داشت. گلرهای ما هم در بازی‌های آسیایی انگیزه‌های خودشان را دارند و انشاالله که آنجا هم سربلند باشیم.

 

دیدگاه‌ها