کد خبر : 1737852 | 27 بهمن 1399 ساعت 16:43 | 62.3K بازدید | 1 دیدگاه

نادرمحمدی: طارمی هم روی اوت‌دستی گل زد

اوت‌انداز پیکان وکیل مدافع گرفت!

اوت انداز پیکان نسبت به هجمه های ایجاد شده علیه خودش و کادرفنی تیمش گلایه‌مند است؛ او می‌گوید در همین هفته چند تیم روی اوت گل زدند اما کسی توجه نمی‌کند.

اوت‌انداز پیکان وکیل مدافع گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، نادر محمدی یکی از پدیده های لیگ بیستم محسوب می‌شود که به خاطر یک استعداد ویژه نامش بر سر زبان‌ها افتاده است. مدافع جوان پیکان بعد از بازی با پرسپولیس هم حسابی به خاطر اوت های بلندی که روی دروازه سرخ‌پوشان پایتخت ارسال کرد سوژه رسانه‌ها شده است. او اما بابت هجمه‌هایی که به خودش و کادرفنی پیکان وارد شده ناراحت است و حرف‌هایی در سینه دارد که قابل توجه است.


نادر محمدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اتفاقات پیش آمده صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:


**هرگز حقمان مقابل پرسپولیس شکست نبود
ما دیروز مقابل پرسپولیس نمایش قابل قبولی داشتیم. فکر می‌کنم در نیمه اول به خوبی بازی را کنترل کردیم. در نیمه دوم با صحبت‌های کادرفنی واقعا برای برد وارد زمین شدیم. چون می‌دانستیم که پتانسیل غلبه بر پرسپولیس را داریم. متاسفانه روی یک لحظه غفلت گل خوردیم و در ادامه هرچه تلاش کردیم به در بسته خورد. اگر کل بازی را نگاه کنید، ما موقعیت های بهتری نسبت به پرسپولیس داشتیم و واقعا حقمان در این بازی شکست نبود اما بد شانسی آوردیم و توپ‌هایمان وارد دروازه نشد تا بازنده شویم.

 


**نمی‌دانم چرا ناگهان اعتراض‌ها زیاد شد
من از ابتدای فصل و حتی سال گذشته اوت های بلند پرتاب می‌کنم اما نمی‌دانم ناگهان چرا بعد از بازی با پرسپولیس اینقدر اعتراض ها زیاد شده است. این یک استعداد ویژه‌است که خداوند در وجود من قرار داده و من هم از آن استفاده می‌کنم.


**اوایل از اوت‌هایم تمجید می‌کردند، اما حالا...
همانطور که می‌دانید من از دوران کودکی ژیمناستیک کار کردم و دلیل اینکه می‌توانم با پشتک وارو اوت ها را خوب پرتاب کنم، همین است. اوایل که این کار را می‌کردم همه به تمجید از آن می‌پرداختند ومی‌گفتند نادر محمدی چقدر خوب است و می‌تواند در تیم های بزرگ بازی کند، اما حالا نمی‌دانم چه شده که اینقدر روی اوت های من زوم کردند.

 

1572896

 


**این حرف‌ها توهین به باشگاه پیکان و کادرفنی است
متاسفانه یک عده مدام می‌گویند که پیکان به غیر از اوت دستی تاکتیک دیگری ندارد. این حرف توهین به باشگاه پیکان و کادرفنی ما است. آقای تارتار و همکاران شان به صورت شبانه روزی زحمت می‌کشند تا بتوانند در هر بازی تاکتیک های متنوعی را به نمایش بگذارند. در همین بازی دیروز با پرسپولیس ما 3 بار تغییر سیستم بازی دادیم؛ اما بعضی ها می‌گویند پیکان فقط اوت می‌اندازد. بله، ما اوت هم می‌اندازیم، اما مگر می‌شود یک تیم فقط روی اوت دستی بنا شود؟


**یکبار هم تمرین اوت دستی نکردیم
شاید برایتان جالب باشد که ما یکبار هم در تمرینات روی اوت های بلند تمرین نمی‌کنیم. کادرفنی ما اصلا روی این اوت ها کار نمی‌کند و تمرکزمان در تمرینات روی چیزهای دیگری است. آقای تارتار و همکاران شان متناسب با هر بازی تاکتیک خاصی را برمی‌گزینند و من هم در جریان بازی سعی می‌کنم باتوانایی دستانم به تیم کمک کنم.


**همین هفته دو تیم لیگ برتری روی اوت گل زدند
من از تمام کسانی که نسبت به اوت های من موضع دارند و انتقاد می‌کنند یک سوال دارم؛ اینکه آیا به تیم های دیگر هم توجه کرده‌اند؟ همین هفته 2 تیم در لیگ برتر خودمان روی اوت دستی به گل رسیدند؛ آیا کسی به آنها توجه کرده است؟ کسی می‌رود روی اوت دستی این تیم ها زوم کند؟ چرا فقط می‌گویند پیکان اوت می‌اندازد؟


**چرا از اوت انداز پورتو ایراد نمی‌گیرید؟
برایم جالب است که این هفته در جریان بازی پورتو و گلزنی طارمی همه رسانه‌ها به موفقیت این ستاره فوتبال ایران پرداختند. من هم خوشحالم که مهدی طارمی اینقدر خوب در ترکیب پورتو جا افتاده و می‌درخشد و باعث افتخار کشورمان می‌شود؛ اما آیا کسی توجه کرد که توپ چگونه به طارمی رسید تا گل بزند؟ غیر از این بود که روی اوت دستی طارمی صاحب موقعیت گل شد و دروازه را باز کرد؟ چرا نمی‌روند به اوت انداز تیم پورتو ایراد بگیرند؟

 

1572897

 


**کسی عملکردم در خط دفاع را می‌بیند؟

واقعیتش را بخواهید من هرگز دوست ندارم به خاطر توانایی که در اوت دستی انداختن دیده بشوم. من یک فوتبالیست هستم و احساس می‌کنم آنقدر روی قدرت دستانم زوم شده که ماجرا روبه لوث شدن می‌رود. من در ترکیب خط دفاعی پیکان بارها و بارها مانع از عبور بازیکنان حریف شدم، چندین بار در بازیسازی از عقب برای مهاجمان تیمم اقدام کردم؛ آیا کسی اینها را می‌بیند؟ امیدوارم این حرف و حدیث ها هرچه زودتر تمام شود.


**کوچکترین توجهی به حواشی نداریم
با وجود همه تلاش هایی که برای تخریب من، کادرفنی محترم و موفق تیم و باشگاه پیکان رخ داده، باید بگویم که ما کوچکترین توجهی به این حواشی نداریم. ما با برنامه و اهدافی که داریم پیش می‌رویم و امیدوارم در آینده دیگر اسیر بدشانسی‌ها نشویم و بتوانیم نتایج بهتری را هم به دست آوریم.

 

دیدگاه‌ها