کد خبر : 1738084 | 28 بهمن 1399 ساعت 18:30 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: پورتو مثل اتلتیکومادرید دفاع می کند

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس، معتقد است که تیمش در بازی فردا مقابل پورتو کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

پیرلو: پورتو مثل اتلتیکومادرید دفاع می کند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس طی سال های گذشته نتوانسته توفیقی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. با این حال بیانکونری امیدوار است که با سرمربی جدید و جوان خود یعنی آندره پیرلو اتفاقات تلخ سال های قبل را به فراموشی بسپارد و به نوعی رویای قهرمانی مهم‌ترین تورنمنت فوتبال اروپا را در سر می‌پروراند.

 

یوونتوس فردا شب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بازی رفت به مصاف پورتو خواهد رفت و آندره پیرلو پیش از این مسابقه گفت: " این یک بازی بسیار پیچیده خواهد بود. آنها تیمی هستند که به خوبی دفاع می کنند؛ بسیار جمع و جور به سبک اتلتیکو مادرید، با دو خط چهار تایی بازیکن. ما باید صبر داشته باشیم چرا که در غیر این صورت ممکن است پورتو در ضد حملات به ما ضربه بزند.

 

 

1573253

 

 

لیگ قهرمانان اروپا یک رقابت خاص محسوب می‌شود و بسیاری از تیم ها به دنبال برنده شدن در آن هستند اما برای رسیدن به این هدف باید در شرایط روحی و جسمی خوبی قرار داشته باشید. ما در سطح دیگر تیم ها هستیم. اگرچه ممکن است برخی از آنها مزیت‌هایی نسبت به ما داشته باشند اما وقتی به مرحله حذفی می رسید همه تیم ها آرزو دارند که به موفقیت برسند."

 

وضعیت بازیکنان: " برای مسابقه فردا لئوناردو بونوچی و پائولو دیبالا را در اختیار نخواهیم داشت اما آنها با تیم به پرتغال سفر می کنند. موراتا در بهترین دوران خود نیست اما ما او را می شناسیم. گاهی مواقع لحظاتی که عملکرد خوبی ندارد را تجربه می کند. او فقط به گلزنی دوباره احتیاج دارد."

 

 

1542389

دیدگاه‌ها