کد خبر : 1738093 | 28 بهمن 1399 ساعت 18:51 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونسیسائو: بدون شک رونالدو در دنیا بهترین است

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل یوونتوس تمجید ویژه ای از فوق ستاره پرتغالی این تیم یعنی کریستیانو رونالدو انجام داد.

کونسیسائو: بدون شک رونالدو در دنیا بهترین است

به گزارش "ورزش سه"،پورتو طی هفته های گذشته در لیگ پرتغال شرایط پر نوسانی را تجربه کرده و با از دست دادن چند پیروزی اکنون 10 امتیاز کمتر نسبت به اسپورتینگ لیسبون صدرنشین دارد و در رتبه دوم جدول قرار گرفته است؛ با این حال سرمربی این تیم می گوید که آنها با روحیه برنده به سراغ بازی فردا شب برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا می روند.

 

 

1573265

 

 

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: " یوونتوس را با مشکل مواجه خواهیم کرد همان طور که پورتو نیز مانند آنها چیزهایی در DNA خود دارد. فارغ از رقیبی که با آن روبرو می شویم ما دارای روحیه ای برنده هستیم. باید آگاه باشیم که رویکرد ما باید در زمان های مختلف بازی تغییر کند؛ در حالی که همیشه به دنبال نتیجه مثبت هستیم."

 

کونسیسائو درباره فوق ستاره پرتغالی یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو نیز گفت: " کریستیانو رونالدو می تواند در هر لحظه از بازی تعیین‌کننده ظاهر شود و در یک سوم پایانی بازیکن بسیار بزرگی است. بدون شک او در جهان بهترین است.  ما باید محکم، جمع و جور و منسجم باشیم. ما باید درک کنیم که کریستیانو، آلوارو موراتا، دژان کولوسفسکی یا هر کسی که در جلو بازی می کند چه فضایی را می خواهد و باید جلوی آن ها را ببندیم. رونالدو باید باعث افتخار همه پرتغالی‌ها باشد. نیازی به تعریف و تمجید در مورد او نیست چرا که آمار و ارقام خودش صحبت می‌کند."

 

 

1571154

 

 

کونسیسائو در ادامه گفت: "دیدار برابر یوونتوس شباهت چندانی به تقابل با سیتی نخواهد داشت؛ حتی اگر آنها هم به حفظ توپ تمایل داشته باشند. تیم ما به لحاظ احساسی در وضعیت پایداری قرار دارد و کاملا برای مسابقه فردا آماده هستیم. این لحظه ای بسیار مهم برای ما و هر تیمی محسوب می شود. ما باشگاه بزرگی هستیم و می‌خواهیم در همه مسابقات حاضر باشیم."

دیدگاه‌ها