کد خبر : 1738111 | 28 بهمن 1399 ساعت 19:44 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو به دنبال یک رکورد جدید در یوونتوس

کریستیانو رونالدو امیدوار به تبدیل شدن به بهترین گلزن یوونتوس در دور حذفی لیگ قهرمانان است.

رونالدو به دنبال یک رکورد جدید در یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب در پرتغال به مصاف پورتو خواهد رفت و امید اول این تیم برای گلزنی بی تردید کریستیانو رونالدو خواهد بود. ستاره 36 ساله و پرتغالی در سال 2021 نیز در فرم خوبی قرار داشته و تاریخ موید آن است که لیگ قهرمانان همیشه بهترین تورنمنت برای درخشش او بوده است.

 

1571153

 

کریستیانو رونالدو برای رسیدن به رکورد الساندرو دل پیرو به عنوان بهترین گلزن یوونتوس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان به دو گل نیاز دارد. در حال حاضر رونالدو بدون احتساب شکل قدیمی جام باشگاه های اروپا و دور مقدماتی یا مرحله گروهی، در رده سوم لیست گلزنان بیانکونری در مرحله حذفی قرار گرفته است.

 

ستاره پرتغالی در دو فصل اخیر و در لیگ قهرمانان هفت بار در مراحل حذفی برای یوونتوس موفق به گلزنی شده و البته در رده دوم بهترین گلزنان این تیم و در کنار پیپو اینزاگی قرار گرفته است. پائولو دیبالا نیز که امروز به تمرین بازگشت و انتظار می رود فردا در ترکیب یوونتوس برابر پورتو قرار گیرد، در حال حاضر در کنار دیوید ترزگه و گونسالو ایگواین در رده سوم قرار دارد. یوونتوس 26 سال است در تلاش برای فتح لیگ قهرمانان است و افزایش تعداد گل های کریستیانو رونالدو می تواند آنها را در مسیر رسیدن به این هدف کمک کند.

 

بهترین گلزنان یوونتوس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا از سال 1992

 

الساندرو دل پیرو- 9 گل

فیلیپو اینزاگی- 7 گل

کریستیانو رونالدو- 7 گل

دیوید ترزگه – 5 گل

گونسالو ایگواین- 5 گل

پائولو دیبالا- 5 گل

دیدگاه‌ها