کد خبر : 1738146 | 28 بهمن 1399 ساعت 21:50 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی وینگر همیشه مصدوم از بایرن قطعی شد

نشریه کیکر تایید کرد ‏داگلاس کاستا، وینگر برزیلی، در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا خواهد شد.

جدایی وینگر همیشه مصدوم از بایرن قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، داگلاس کاستا بازیکنی بود که طی سال‌های اخیر دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و همین موضوع باعث شده که او نتواند قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد. این وینگر برزیلی فصل گذشته را در بانوی پیر پشت سر گذاشت اما همین آسیب دیدگی های متوالی باعث شد که باشگاه ایتالیایی با جدایی قرضی او موافقت کند.

 

در حالی که به نظر نمی رسید باشگاه مطرحی در تابستان برای به خدمت گرفتن داگلاس کاستا اقدام کند اما برخلاف پیشبینی ها قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ تصمیم گرفت که این بازیکن را به خدمت بگیرد؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد و وینگر برزیلی با قراردادی قرضی به همراه بند خرید دائمی به بایرن مونیخ پیوست.

 

 

1563894

 

 

با این حال بد شانسی های داگلاس کاستا در دوره دوم حضور خود در بایرن مونیخ نیز ادامه داشته و از زمان انتقال به این تیم در تابستان نتوانسته بازی های زیادی برای تیم هانسی فلیک انجام دهد؛ موضوعی که مصدومیت های پی درپی و البته ترافیک خط حمله باواریایی‌ها تاثیر زیادی در آن داشته است.

 

در همین ارتباط نشریه کیکر گزارشی در رابطه با آینده کاستا منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه بایرن مونیخ قصد ندارد قرارداد این بازیکن را به شکل دائمی در بیاورد و به همین خاطر او در پایان فصل از جمع شاگردان هانسی فلیک جدا خواهد شد.

دیدگاه‌ها